سلام. بنده به مدت 7 سال به عنوان کارشناس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مشغول به فعالیت و حقوق و بیمه بنده بصورت نیروی شرکتی با شرکت طرف قراداد سازمان پرداخت میشده، سال گذشته برای تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام و تمامی استعلام ها انجام شده،تایید گزینش و در نهایت برای دریافت کد استخدامی پرونده راهی سازمان برنامه و بودجه استان شده،
در مهر ماه 1401 طی اختلافی که فی ما بین شرکت و سازمان بوده صورت وضعیت با تاخیر پرداخت و در نتیجه لیست بیمه ماه مذکور رد نشده، و در نهایت سال گذشته در بهمن ماه مشکل مرتفع شده و حق بیمه به همراه جریمه پرداخت شده اما از سمت سازمان تامین اجتماعی در سیستم ثبت نشده و با پرس و جو علت عدم ثبت ر سامانه بدهی از سمت شرکت عنوان شده.
شرکت مدعی هست که حق بیمه ماهانه از صورت وضعیت توسط امور مالی و ذیحسابی سازمان کسر میشده و این بدهی مربوط به عدم پرداخت توسط سازمان جهاد کشاورزی می باشد.
الان سازمان مدیریت اعلام کرده مشکل اون یک ماه رو مرتفع کنید تا کد استخدامی شما صادر شود.
سوال من این هست که اولا با توجه به ابطال 3 شرط تمام وقت بودن، بیمهپردازی و تمدید قرارداد در تبدیل وضعیت ایثارگران، ایا واقعا باید تکلیف اون یک ماه رو مشخص کنیم؟
دوما باید از چه کسی و عنوانی شکایت کرد؟ شرکت طرف قرارداد یا سازمان جهاد کشاورزی؟