0 امتیاز
41 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط

۱۴:۵۹۲۲ فروردين ۱۴۰۳

سازمان تامین اجتماعی هر سال به طور علنی و آشکار و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره حقوق و مزایای بازنشستگان را پایمال، ضایع و هم دزدی می کند و هیچ کسی هم در کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

در سال 1400 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 8 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

در سال 1401 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 1 میلیون 800 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

در سال 1402 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 15 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 2 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

سوال اینجاست که پس چرا روحانیت در مورد پرداخت مبلغ عیدی کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس حکم شرعی صادر نمی کنند؟

سوالات مشابه

...