0 امتیاز
18 بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط
سفیر ایران در آذربایجان و استقبال از مجری یوتیوب با پوشش نامناسب
آقای سفیر! آیا این کارها شرم آور نیست؟

گروه بین الملل: در روزهای اخیر، تصویری از سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، سید عباس موسوی، در کنار یک مجری زن با پوشش نامناسب در شبکه یوتیوب باکو تی‌وی، جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. این استقبال گرم از یک مجری شبکه اینترنتی یوتیوب و قرار دادن او با آن وضع پوشش در زیر عکس امام خمینی، رهبر معظم انقلاب، و حاج قاسم سلیمانی و همچنین گذاشتن پرچم آذربایجان کنار او مثل یک دیپلمات، واکنش‌های تند و انتقادی بسیاری را به دنبال داشته است.

به گزارش بولتن نیوز ، منتقدان این اقدام سفیر ایران را شرم آور و توهین به مقامات و شعائر مذهبی جمهوری اسلامی ایران می‌دانند. آنها معتقدند که این عمل خلاف شان و منزلت یک سفیر است و به نوعی بی‌احترامی به آرمان‌های انقلاب و شهدا محسوب می‌شود.

آقای سفیر! آیا این کارها شرم آور نیست؟

همچنین، برخی دیگر از منتقدان به تناقض این عمل با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال حجاب و پوشش زنان اشاره می‌کنند. آنها معتقدند که در حالی که جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور بر رعایت حجاب اجباری تاکید می‌کند، سفیر ایران در آذربایجان با یک مجری زن با پوشش نامناسب مصاحبه می‌کند و او را در جایگاهی دیپلماتیک قرار می‌دهد.

با وجود این، به نظر می‌رسد که این اقدام سفیر ایران نیازمند توضیحات و پاسخگویی بیشتر است. مردم حق دارند بدانند که چرا سفیر ایران در یک برنامه یوتیوبی با چنین وضعیتی حاضر شده و چه توجیهی برای این کار دارد.

آقای سفیر! آیا این کارها شرم آور نیست؟

علاوه بر این، این اقدام سفیر ایران می‌تواند از نظر حقوقی و سیاسی نیز تبعاتی داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است این موضوع بهانه‌ای به دست مقامات آذری بدهد تا در قبال حجاب زنان در ایران موضع‌گیری کنند.

{$sepehr_media_1838522_400_300}

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
...