0 امتیاز
153 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
دولت رئیسی نمی‌تواند وعده‌هایش را عملی کند/ رئیسی از سال 100 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به فکر ما نیست

این چه قانون و عدالت کشور اسلامی است که در این مدت 25 ماه است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟

هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیسا و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟

شرکت مخابرات بابت چه زحمت به کارکنان مخابرات ساختمان شاهد حقوق می دهد و این در حالی است که برخی کارکنان مخابرات پاسخ و جواب تلفن بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی دهند چرا؟

بشماره تلفن ثابت 88294625 مسئول بن خوار بار و سایر رفاهیات مخابرات پاسخ و جواب بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی دهد چرا؟

شرکت مخابرات بابت چه زحمت به کارکنان ساختمان شاهد حقوق می دهد و این در حالی است که برخی کارکنان مخابرات پاسخ و جواب تلفن بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی دهند چرا؟

4 پاسخ

0 امتیاز
توسط

۰۹:۲۶۰۹ اسفند ۱۴۰۲

مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور به خاطر که از اشتباهات بزرگ دولت رئیسی بوده است و متأسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون متأسفانه در مقابل عملکرد و رفتار بی شرمانه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان شرکت مخابرات منطقه تهران در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عمل نکرده است چرا؟

رئیس مجلس شورای اسلامی از سال 1400 تاکنون متأسفانه در مقابل عملکرد و رفتار بی شرمانه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان شرکت مخابرات منطقه تهران در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عمل نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

 دولت رئیسی نمی‌تواند وعده‌هایش را عملی کند/ مجلس شورای اسلامی هم از سال 1400 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به فکر ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نیست مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه از دی ماه سال 1400 تاکنون به خاطر که از اشتباهات بزرگ دولت رئیسی بوده است و متأسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

مجید سلطانی ناتوان و عاجز مدیر عامل شرکت مخابرات ایران باید در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نگاه کند و شرم کند در این مدت 25 ماه متأسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات نکرده است و فقط سکوت اختیار کرده است چرا؟

سوالات مشابه

...