0 امتیاز
224 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
۱۲:۱۱۲۳ بهمن ۱۴۰۲

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

7 پاسخ

0 امتیاز
توسط

۱۱:۰۰۲۳ بهمن ۱۴۰۲

کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 15 الی 16 میلیون تومان!/ بازنشستگان تامین اجتماعی امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 2 میلیون و 500 هزار تومان! شرم آور و تاسف بار است که بازنشستگان تامین اجتماعی با 30 الی 35 سال سابقه و پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان عیدی پرداخت می کنند چرا؟

0 امتیاز
توسط

کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ ۱۵ الی ۱۶ میلیون تومان!/ بازنشستگان تامین اجتماعی امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان! شرم آور و تاسف بار است که بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه ۳۰ الی ۳۵ سال پرداخت حق بیمه مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی پرداخت می کنند چرا؟

0 امتیاز
توسط

تجمع بازنشستگان؛ با این حقوق ۱۰ روز هم نمی‌شود زندگی کرد!
این بازنشستگان می‌گویند: افزایش بیست درصدی حقوق‌ها اصلاً کافی نیست و بایستی دریافتی بازنشستگان به خط فقر برسد.
این بازنشستگان معتقدند؛ با حقوق بازنشستگی حتی ده روز از ماه هم نمی‌شود زندگی کرد.

0 امتیاز
توسط

حقوق یک کارمند، کارگر و بازنشسته با ۳۰ و ۳۵ سال سابقه کار متاسفانه به اندازه حقوق ۱ و ۴ سال سابقه کار یک نماینده مجلس درخانه ملت نیست چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست
حرف دل همه کارمندان، کارگران و بازنشستگان در سراسر کشور

0 امتیاز
توسط

۱۲:۳۲۲۳ بهمن ۱۴۰۲

و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟ و متاسفانه در این مدت 23 ماه و 22 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟ بازنشسته تامین اجتماعی

0 امتیاز
توسط

قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان رعایت کنید

و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12 و 15 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

0 امتیاز
توسط

 ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه 20 میلیون تومانی فقط به بازنشستگان شهر تهران بوده است و نه بازنشستگان شهرهای دیگر کشور

 و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12 و 15 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟

كاربر محترم نظر شما دريافت شد

سوالات مشابه

...