0 امتیاز
253 بازدید
در مالیات و حسابداری توسط
جناب آقای علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس این وام مبلغ 50 - 100 میلیون تومان بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه 1400 تاکنون چه شد؟ متأسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری از پرداخت وام 50 - 100 میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها نیست چرا؟

6 پاسخ

0 امتیاز
توسط

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی این وام 50 - 100 میلیون تومان بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه 1400 تاکنون چه شد؟ متأسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری از پرداخت وام مبلغ 50 - 100 میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها نیست چرا؟

0 امتیاز
توسط

مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از دی ماه سال 1400 تاکنون  ثابت کرد و نشان داد که مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران نه تنها مسلمانان نیستند، بلکه انسان نیستند و بویی انسانیت نبرده اند.

0 امتیاز
توسط

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس چطور یک روز افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال 1400 تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و این در حالی است که در این مدت 24 ماه بیش از 999 هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم. 

0 امتیاز
توسط

۱۲:۴۲۱۳ دی ۱۴۰۲

همه رسانه ها داخلی در این مدت 24 ماه شبانه روز مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور چاپ کرده اند ولی اما متأسفانه دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره بررسی و پیگیری و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟

0 امتیاز
توسط

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس و دیگر نمایندگان مجلس در خانه ملت بابت مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در این مدت 24 ماه اول باید رسما از بازنشستگان مخابرات عذرخواهی کنند. 

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و دیگر نمایندگان مجلس در خانه ملت بابت مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در این مدت 24 ماه اول باید رسما از بازنشستگان مخابرات عذرخواهی کنند. 

علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس و دیگر نمایندگان مجلس در خانه ملت بابت مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در این مدت 24 ماه اول باید رسما از بازنشستگان مخابرات عذرخواهی کنند. 

0 امتیاز
توسط

با سلام، ۱۵ عدد از مزایایی که همکاران رسمی و بازنشستگان مخابرات در طول ۱۵ سال خصوصی سازی مخابرات در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ از دست داده اند، به قرار زیر می باشد:
۱-عدم ارتقا گروههای شغلی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
۲- حق جذب از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
۳-حق تخصص
۴- اضافه کاری
۵- حذف وام صندوق ۶%
۶- حذف وام قرض الحسنه
۷- حذف وام پایگاه
۸- عدم افزایش رفاهیات
۹- مناسبت ها
۱۰-سکه بازنشستگی
۱۱-هزینه درمان بیمه تکمیلی
۱۲-حق لباس
۱۳-حق ورزش
۱۴-وام ۲۰ برابر اندوخته صندوق ۶% هنگام بازنشستگی
۱۵- افزایش سهم بیمه تکمیلی همکاران و بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰% و فشار مالی بیشتر.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 381 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 367 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 126 بازدید
...