0 امتیاز
317 بازدید
در شکایت از کارگر یا کارفرما توسط
بنده کارگر رسمی مخابرات استان تهران بودم که در شرکت مخابرات استان تهران 183 روز سختی کار به من تعلق گرفته است ولی در زمان بازنشستگی، 183 روز سختی کار برای من لحاظ نگردیده است.
و این در حالی است کارکنان رسمی که در شرکت مخابرات ایران و تهران سختی کار داشتن در شعبه 13 سازمان تامین اجتماعی تهران در سال 1394 با سختی کار بازنشسته شدند پس چرا شعبه 61 دیوان عدالت اداری شکایت بنده را در مورد مشاغل سخت و زیان آور رد کرده است.
و این در حالی است که پرونده سختی کار بنده در کمیته بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور تائید شده است.
و این در حالی است که کوتاهی از سوی تامین اجتماعی شعبه 13 تهران بوده است سختی کار بنده را عمل و اجرا نکرده است چرا؟
درضمن شماره بایگانی شعبه 0002352 در شعبه 61 دیوان عدالت اداری میباشد.

8 پاسخ

0 امتیاز
توسط
alternatives to allergy pills <a href="https://allergtrtx.com/">best generic allergy pills</a> alternatives to allergy pills
0 امتیاز
توسط
و این در حالی است که پرونده سختی کار بنده در کمیته بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور تایید شده است. که در شعبه ۱۳ تامین اجتماعی تهران سال ۹۴ مراحل اداری آن انجام شده است و تایید شده است ولی در زمان بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی، ۱۸۳ روز سختی کار را برای من منظور نکرده است، لطفا رسیدگی شود.

مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
0 امتیاز
توسط
مرتضی – بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۷ اسفند ۱۴۰۲

بنده کارگر رسمی مخابرات استان تهران بودم که در شرکت مخابرات استان تهران ۱۸۳ روز سختی کار به من تعلق گرفته است ولی در زمان بازنشستگی، ۱۸۳ روز سختی کار برای من لحاظ نگردیده است.
و این در حالی است کارکنان رسمی که در شرکت مخابرات ایران و تهران سختی کار داشتن در شعبه ۱۳ سازمان تامین اجتماعی تهران در سال ۱۳۹۴ با سختی کار بازنشسته شدند پس چرا شعبه ۶۱ دیوان عدالت اداری شکایت بنده را در مورد مشاغل سخت و زیان آور رد کرده است.
و این در حالی است که پرونده سختی کار بنده از مخابرات تهران به تامین اجتماعی شعبه ۱۳ تهران ارسال شده است و در کمیته بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور تایید شده است.
و این در حالی است که کوتاهی از سوی تامین اجتماعی شعبه ۱۳ تهران بوده است سختی کار بنده را عمل و اجرا نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط
top online pharmacy india http://indiaph24.store/# online pharmacy india
reputable indian pharmacies
0 امتیاز
توسط
mexican pharmacy: <a href=" https://mexicoph24.life/# ">п»їbest mexican online pharmacies</a> - best online pharmacies in mexico
0 امتیاز
قبل توسط
mexican pharmacy: <a href=" http://mexicoph24.life/# ">mexican pharmacy</a> - mexican online pharmacies prescription drugs
0 امتیاز
قبل توسط
indian pharmacy online http://indiaph24.store/# reputable indian online pharmacy
indian pharmacy paypal
0 امتیاز
قبل توسط
و این در حالی است که پرونده سختی کار بنده در سال ۹۴ از شرکت مخابرات استان تهران به شعبه ۱۳ تامین اجتماعی تهران ارسال شده است و در کمیته بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور تایید شده است و هم مرحله ادارای در سال ۹۴ در شعبه ۱۳ تامین اجتماعی تهران انجام شده است.

سلام دوست عزیز

از طریق دیوان عدالت اداری اقدام کنید.

سوالات مشابه

...