من بیمه سربازی خودم رو قسطی کردم برا سه روز تاخیر سه میلیون و سیصد هزار تومان جریمه کردن و واریز هم کردم .حالا 3ماهه غرامت ایام بیماری منم واریز نکردن . بی عدالتی داد میزنه و مملکت بی صاحبه انگار این طور حق خوری .خدا ازتون نگذره با این قانون .من کارگر هستم و برا 4 قسط که هر قسط سه روز رد شده بود شش میلیون جریمه پرداخت کردم.خدا لعنت کنه باعث و بانی و قانونی رو که وضع کرده