0 امتیاز
930 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از سال 1400 تاکنون ثابت کرده است که 100 درصد فقط بی قانونی و بی عدالتی در مخابرات و هم کشور بوده است، نه مشکل پول

جناب سردبیر با سلام بازنشستگان امروز رزمندگان دیروز

هستند ، به شرکت مخابرات و وزیر انقلابی بفرمایید که

به چه دلیلی رفاهیات بازنشستگان را قطع کردند و با این

همه درآمد مخابراتی حق و حقوق بازنشسته پرداخت

نمی کنند.

12 پاسخ

0 امتیاز
توسط

محمدباقر قالیباف از زمانی که رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که متاسفانه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور ۱۰۰ برابر افزایش یافته است چرا؟

0 امتیاز
توسط

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۱۹ ماه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط
ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟

اعتراض سهامداران
0 امتیاز
توسط

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ – ۱۴:۰۵
چرا سود سهام اخابر سال ۱۴۰۰ را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۰۴۳۵۰۰ ریال واریز کردند؟
خیلی کم پرداخت کردند چرا؟
از مسئولان ذی ربط تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران

0 امتیاز
توسط

آقای پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس چه خبر از بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران؟! چرا با گذشت بیش از ۱۸ ماه و ۳ روز هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و سایر رفاهیات ما را ندادند. مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون نشان داد که متأسفانه در کشور قانون و عدالت و جود ندارد خدا به داد بازنشستگان مخابرات منطقه تهران برسد !

طی ۱۹ ماه گذشته، بازنشستگان مخابرات ایران بارها در شهرهای مختلف تجمع کرده‌اند. مهم‌ترین خواسته‌ی این بازنشستگان؛ اجرای آیین‌نامه‌ی سال ۸۹ است. و متأسفانه مدیران شرکت مخابرات هیچ گونه توجهی نکردند و سکوت اختیار کرده اند. و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم متأسفانه هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند.

0 امتیاز
توسط

چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟

حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

0 امتیاز
توسط

کسانیکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده اند وسکه نگرفته اند چه میشود.

0 امتیاز
توسط

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۱۹ ماه دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۱۹ ماه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۱۹ ماه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران

جناب آقای مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران

جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران

سلام علیکم

چرا با گذشت بیش از ۱۹ ماه است که هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما را ندادندمدعیان دروغین دفاع و حمایت از حق و حقوق مظلومان کجا هستند و از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند باید تکلیف پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران مشخص شود.

0 امتیاز
توسط

پژمان‌فر: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ – ۲۰:۲۲
رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می شود.
به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:
«امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»

سوالات مشابه

...