0 امتیاز
532 بازدید
در مالیات و حسابداری توسط
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷:۳۸

سخنگوی دولت همچنین یادآور شد از ابتدای بهمن تا پایان خرداد سال جاری ۳۱هزار ۲۴۵ تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده و در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون فقره تسهیلات خُرد بدون ضامن به مبلغ ۴۱۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

در پاسخ به علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت

و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟

و متاسفانه در این مدت 6 ماه و 11 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟

بازنشسته تامین اجتماعی

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط

مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند. 

بازنشسته تامین اجتماعی 

0 امتیاز
توسط

و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟  و متاسفانه در این مدت 22 ماه و 6 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟  بازنشسته تامین اجتماعی

سوالات مشابه

0 امتیاز
9 پاسخ 437 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 130 بازدید
...