0 امتیاز
1.2هزار بازدید
در مقررات اداری و استخدامی دانشگاه‌ها توسط
با سلام و احترام

با توجه به حذف ماده ٣٤ از برنامه ششم توسعه، آيا محدوديت سقف هفت برابري پاداش پايان خدمت در سال ٩٨ شامل اعضاي هيأت علمي دانشگاه ها شده است يا نه. در صورتي كه پاسخ مثبت است، لطفاً مستندات قانوني آن را بفرماييد.

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط
با توجه به ماده ۱ از احکام دائمی برنامه توسعه کشور مبنی بر اجازه دادن به  دانشگاهها ، مراکز پژوهشی و پارکهای علم و فناوری اجازه داده تا بدون رعایت قوانین و مقررات حاکم بر دستگاههای اجرایی و دیوان محاسبات و ... اقدام نمایند و با توجه به مصوبه هیات وزیران در مهر ماه ۹۸ و مستثنی کردن اساتید از سقف حقوق و به تبع آن سقف پاداش و نیز  تایید آن توسط هیات امناء وزارتخانه، بدون سقف است اما در سال ۹۹ باید سقف رعایت شود .
0 امتیاز
توسط
با توجه به ماده ۱ از احکام دائمی برنامه توسعه کشور مبنی بر اجازه دادن به  دانشگاهها ، مراکز پژوهشی و پارکهای علم و فناوری که بدون رعایت قوانین و مقررات حاکم بر دستگاههای اجرایی و دیوان محاسبات و ... اقدام نمایند و با توجه به مصوبه هیات وزیران در مهر ماه ۹۸ و مستثنی کردن اساتید از سقف حقوق و به تبع آن سقف پاداش و نیز  تایید آن توسط هیات امناء وزارتخانه، بدون سقف است اما در سال ۹۹ باید سقف رعایت شود .

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 184 بازدید
...