0 امتیاز
6.0هزار بازدید
در شکایت از کارگر یا کارفرما توسط

سلام، من یک سال تو شرکتی کار کردم که بیمه ام نکردن، عیدی بهم ندادن، یک ماه مرخصی استفاده نشده داشتم و بعد از شش ماه طبق توافق قرار بود حقوقم افزایش پیدا کنه ولی نکرد. به همین دلیل من به اداره کار شکایت کردم، هر دو جلسه رسیدگی و حل اختلاف، کارفرما در جلسه حاظر نشد. حالا رای صادر شده در خواست من رو به دلیل عدم حضور کارفرما و عدم وجود اسناد کافی برای اثبات کار در این شرکت رد کرده.

به نظر شما من باید چه اقدامی کنم؟

آیا عدم حضور موجب تبرئه شدن کارفرما و ابطال در خواست من میشه؟

لطفا راهنمایی بفرمایید.   با سپاس فراوان

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

با سلام، عدم حضور هر یک از طرفین ( خواهان و خوانده ) مانع از صدور رای نمیشود. در صورتیکه مدارک کافی داشته باشید مراجع حل اختلاف بر اساس مدارک ارائه شده توسط شما بدون حضور خوانده نسبت به صدور رای اقدام خواهند نمود لیکن ظاهرا مدارک شما کافی نبوده و در صورتیکه اعتراضی دارید میتوانید از طریق دیوان عدالت اداری حداکثر 3 ماه پس از ابلاغ دادنامه اقدام نمائید.

با احترام

سوالات مشابه

...