0 امتیاز
2.7هزار بازدید
در قوانین و مقررات ایثارگران توسط

با سلام

متاسفانه در حکم حقوقی سال ۹۹  یکی از فوق العاده ایثارگری جانبازان بالای ۲۵ درصد با توجه به حکم دیوان عدالت اداری حذف شده ولی فوق العاده ایثارگری کارکنانی که در زمان جنگ بصورت سرباز وظیفه در جبهه بودن ورای دیوان هم مبنی بر عدم احتساب رزمندگی در این خصوص قطع نشده

چرا در اجرا رای تبعیض وجود دارد؟

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط
دوست عزیز، سلام!طبق کدام سند ومدرک می فرمایید فوق العاده ایثارگری سربازانی که در جبهه بوده اند، قطع نشده؟من خودم سیزده ماه در منطقه عملیاتی بودم که سه چهارم آن در حکم کارگزینی درج شد.در سال ۹۹ قطع شده و مزایای یک مقطع  بالاتر هم گرفته شده.سال قبل طبقه شغلی بنده( ۱۴) بود سال ۹۹ شده( ۱۳)

سعید ازآموزش و پرورش همدان
توسط
سلام دوست عزیزم من هم ۲۰ ماه خدمت سرباز ی جبهه بودم حتی به قول فراموش برخی از دوستان می توانستیم به پشت جبهه برگردیم یا مثل دیگران خدمت نرویم بعد با پول بخریم اما سال۹۹ از حقوق ام ۵۰۰۰۰۰تو مان کسر و یک رتبه هم کم شده فکر کنم دوستانی یکدفعه بعد از چند سال به این فکر افتادند خودشان از این شرایط استفاده کردندوبچه هایشان همین کار از کارگذشته درصدد حذف آن برآمدند
توسط
ویرایش شده
با سلام
مشکل کشور ما قوانینی است که تفسیربردار است و با توجه به شرایط سیاسی کشور وضع می گردد اگر قبل انتخابات باشد یک تفسیر دارد و اگر بعد از انتخابات باشد تفسیردیگری.  نمونه آن همین ارتقای مدرک تحصیلی برای ایثارگران وظیفه است.
. امیدوارم تجدید نظر گردد و با این تفسیرهای عجولانه و بعضا غیر کارشناسی،
دولت و نظام، پشتوانه اجتماعی خود را از دست ندهد.
توسط
سلام و عرض ادب.
خدا رو شاهد می گیرم در طول سیزده ماهی که سرباز بودم(سال ۶۵) در عملیات های مهمی مثل: نصر ۷ ، کربلای چهار وپنج و...شرکت داشتم که این مبالغ ناچیزپاداش یک لحظه حضور در آن عملیات ها نیست-اگرچه آن روزها اصلا به فکر این مسائل مادی نبودیم- حالا گرفتن حذفش کردن.امیدوارم مسئولین امر به این مسائل توجه کنند.والله ولی التوفیق.
توسط
جانباز بیست درصد هستم  ولی هیچ تاثیری ذوی حقوق باز نشستگي  ندیدم باید چکار کنم. کجا مراجعه کنم
0 امتیاز
توسط
چرا ایثارگری سربازان حذف شده زمانی که تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی تایید می کنند‌ وبه قانون تبدیل میشود چگونه و بر چه اساسی این قانون نادیده گرفته میشود ؟؟؟!!!! امیدوارم مجدا" احیا شود .
توسط
سال ۱۳۶۳ با کلی مصاحبه و گزینش و یک سال زودتر از مهلت اعزام به سربازی،  برای خدمت در سپاه پاسداران اقدام کردم و چون سابقه آموزش بسیج داشتم مستقیما به جبهه اعزام شدیم . و  ۲۲ ماه در لشکر۲۷  پاسدار وظیفه بودم و در عملیات های ولفجر ۸ و چندین عملیات کوچک هم بودیم. جاهایی که بعضی بچه های بسیجی ناز می کردند و اگر به مزاجشون سازگار نرود تهدید به تسویه و رفتن از گردان می کردند.،این بچه هاز پاسدار وظیف بودند که پای کار بودند و قابل اعتماد در برنامه ریزی بلند مدت در گردانها. در اون دوران  توی گردان ما پاسدار کادر از نیروی وظیفه و داوطلب بسیجی  قابل تشخیص نبود و همه   با لباس یکرنگ.
اون کسی که این حکم رو برای وظیفه ها داده اهل جبهه نلوده و خبر نداشته  وگرنه این حکم را نمیداد.
ما هم در زمان جنگ داوطلبانه یک سال  زودتر به خدمت سربازی در سپاه رفتیم و به جبهه    اعزام شدیم. اگر میدونستیم اون یک سال رو بسبجی میرفتبم که حالا اینجور مورد قضاوت قرار نگیریم.
0 امتیاز
توسط
باسلام سربازانی که دردوران جنگ اززندگی خودگذشتن وتاآخرین لحظه دفاع کردندگناه آنها این است که زخمی نشدن چراهیچ حقوقی باتوجه به کهولت سنشان برای انها درنظرنمیگیرید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 334 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 449 بازدید
...