خدالعنت شون بکنه من مستاجرم ۲ بچه کوچک شبر خوار دارم دقلو شیرخشک ی از کجا اخ پوشک و شیر خشک اینا رو بیارم بدم دزدی کنم اخ وقتی ما پرداخت میکنیم پول بیمه یک روز ک دور می شود پدرمارو در میاوردین کلی جریمه و دور کرد میگرفتین حالت چرت پول خودمون و نمیدین چرا مسی جواب گو ما نیست کجا بریم چکار کنیم دزدی کنیم خدا دارم دیونه میشم نه کار هست نه پول نان خشکی دارم نه پول سیر خشک دوتا بچه رو گناه ما فقط این ک کارگریم و قشر ضعیف خدا خیرتون نده خدا لعنتت کنه ریس اداره تامین اجتماعی مدیرکل من تاید میکنم ک ادغام بسه با دوات