منبع موثق یا بخشنامه یا مصوبه در خصوص موضوع زیر را میخواستم
در صورتی که پرستاری در شیفت شب روز جمعه مشغول به کار باشد، هم ساعات کارکرد او با ضریب ۱.۵ محاسبه میشود و هم فوقالعادههای شبکاری (۳۵% اضافه) و جمعهکاری (۴۰% اضافه) به او تعلق بگیرد.
در صورت امکان بگید که مثلا آیین نامه مرتبط با آن را برای ارائه به دانشگاه علوم پزکشی از کجا بدست بیارم