0 امتیاز
13.0هزار بازدید
در خرید بیمه سربازی توسط
ویرایش شده توسط

سلام.
مبلغ و نرخ خرید بیمه خدمت سربازی در سال 1400 چقدر است؟

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام. به موجب ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون اصلاح تبصره ماده (14) قانون کار و الحاق یک تبصره به آن، مصوب هیت وزیران میزان حق بیمه مدت خدمت نظام وظیفه ویا حضور داوطلبانه مشمولین بند ۴ به روش زیر محاسبه می‌شود:

هفت درصد میانگین حقوق ومزایای مبنای کسر حق بیمه ظرف آخرین دو سال قبل از تقاضا ضرب در مدت خدمت سربازی به ماه، تا سقف ۳۰ ماه.

نحوه محاسبه مبلغ خرید بیمه سربازی ۱۴۰۰

همان طور که گفته شده، میزان هزینه برای خرید بیمه سربازی با در نظر گرفتن زمان اتمام دوره خدمت نظام وظیفه و درخواست داوطلب تعیین می‌گردد. فرمول محاسبه این مبلغ را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

= میزان حق بیمه متعلقه

(نرخ) ۳۰% * مدت زمان خدمت * میانگین حقوق دو سال آخر کاری داوطلب

۷ درصد از مبلغ به دست آمده از فرمول فوق می‌بایست توسط فرد متقاضی پرداخت شود و مسئولیت پرداخت ۲۳ درصد آن نیز بر عهده دولت خواهد بود. با توجه به این که این قانون برای حضور داوطلبانه در جبهه نیز صدق می کند، اگر شخص داوطلب جانباز باشد و جانبازی وی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تایید قرار بگیرد، سهم ۷ درصدی وی بر عهده سازمان‌های مسئول بوده و سابقه بیمه فرد جانباز به صورت رایگان ثبت خواهد شد.

چند نکته مهم

  • داوطلبان خرید بیمه سربازی می‌توانند مبلغ تعیین شده را به صورت نقدی و یا قسطی پرداخت نمایند. توجه داشته باشید که حداکثر اقساط پرداختی برابر با ۱۲ ماه است.
  • مهلت پرداخت مبلغ مورد نظر برای متقاضیانی که به صورت نقدی اقدام به خرید بیمه سربازی خود می‌نمایند، حداکثر تا پایان ماه بعد از زمان محاسبه آن می‌باشد.
  • داوطلبانی که می‌خواهند این مبلغ را به صورت قسطی واریز کنند باید در مدت زمان تعیین شده قسط های مربوطه را پرداخت نمایند.
  • چنانچه این مبلغ در موعد مقرر (به صورت یکجا یا اقساطی) پرداخت نگردد و یا در زمان‌هایی غیر از تاریخ‌های تعیین شده پرداخت شود، مشمول محاسبه مجدد می‌شود.
سوال شده مارس 16, 2021 در خرید بیمه سربازی توسط عبدالله جامعی خریدبیمه سربازی
0 امتیاز
توسط
خرید‌ سابقه‌ سربازقدر‌ میشودی‌ ۸۴و۸۵‌ چ
توسط
سلام
بنده ۲۰ ماه قبل از خدمتم بیمه دارم و خدمت سربازی بنده از ۱ آبان ۸۵ تا ۳ خرداد ۸۷ بوده،آیا برای آضاف کردن مدت زمان خدمت ب بیمه باید هزینه پرداخت کنم؟؟
توسط
سلام ۷درصد بیمه سربازی چقدرمیشه
0 امتیاز
توسط
سلام بیمه 21ماه چقدر است
توسط
سلام بیمه سربازی با21ماه چقدر میشود

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.8هزار بازدید
...