0 امتیاز
367 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط (140 امتیاز)
ویرایش شده توسط

لطفا دقیق راهنمایی کنید.
سلام.
بنده قرارداد یکساله مدت معین با کارفرما منعقد کرده بودم. صاحب کارم در شرکت بعد از ۳ ماه و ۶ روز کاری من رو از کار اخراج کرد. در هیئت تشخیص و حل اختلاف با وجود قرارداد یکساله که اصل و کپی اون که در داخل پرونده بود رو ارائه کردم و حتی لایحه دفاعی  طبق ماده 158 و 165 وماده 25 و بند دال ماده 21 قانون کار هم دادم و کارفرما هم دلیل خاصی برای اخراج قبل از اتمام سررسید قرارداد کاری ارائه نکرد ولی باز هم اخراج بنده موجه شد در دادنامه تشخیص و حل اختلاف بابت ۳ ماه و ۶ روز کاری بنده مبلغ ۴ میلیون تومن بابت مطالبات و بیمه اجباری ۳ماه و ۶ روز نوشته شد بابت بازگشت به کار به دیوان عدالت اداری شکایت کردم.در این وضعیت وکلا میگویند جنابعالی بدلیل شکایت به دیوان و تا مشخص نشدن رای دیوان نمیتوانی مطالبات به مبلغ فوق روبه اجرا بگذاری وگرنه دیوان با توجه به اعتراض کارفرما مبنی بر به اجرا گذاشتن مطالبات ودفاع ازخود شکایتت رو رد میکنه. حال سوال بنده این است که با توجه به شکایت به دیوان ایا من میتوانم بیمه ان ۳ ماه و ۶ روز کاری رو قبل از صدور رای دیوان به اجرا بگذارم یا خیر نمیتوانم؟ ایا دیوان حق چنین کاری رو هم از من سلب میکند؟

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.0هزار امتیاز)

سلام. خیر. مطالبات و حقوق گذشته شما ارتباطی به دعوای بازگشت به کار شما در دیوان عدالت اداری نخواهد داشت. مگر اینکه در بین این مطالبات، بازخرید سنوات یا مرخصی ذخیره شده هم باشه که چون مربوط به خاتمه قرارداده، عملاً با شکایت شما منافات خواهد داشت.

0 امتیاز
توسط
سلام دوست خوبم . در پرونده ای با اینکه کارگر رای رو اجرا گذاشت و کافرما هم پرداخت کرده ولی دیوان عدالت اداری رای رو نقض کرد . خواستم بگم حالت استثنا هم وجود داره . ولی  اگه فقط خواسته بازگشت به کار داری و عیدی و پاداش و سنواتت رو گرفتی احتمالا رد بشه ولی در شرح خواسته مطالبات دیگه ای هم مطرح کنی قطعا بررسی میشه و فقط اون بازگشت به کار رد میشه

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 145 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 137 بازدید
...