0 امتیاز
8.1هزار بازدید
در پرداخت حق بیمه توسط

سلام. مبلغ حق بیمه مددجویان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام. با توجه به افزایش ۳۹ درصدی حداقل دستمزد در سال ۱۴۰۰ به نظر می رسد حق بیمه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد:

گروه اول گروهی هستند که حق بیمه شان توسط بهزیستی یا کمیته امداد پرداخت می شده است. این گروه در سال جدید نیز حق بیمه رایگان دارند.

گروه دوم گروهی هستند که مبلغی پرداخت می کردند:

گروهی که بیمه شان ۱۲ درصد است: در سال ۱۴۰۰ به ترتیب باید ۵۰ هزار تومان و ۵۳ هزار تومان برای ماه های ۳۰ روزه و ۳۱ روزه پرداخت نمایند.

گروهی که بیمه شان ۱۴ درصد است: در سال ۱۴۰۰ به ترتیب باید ۱۰۱ هزار تومان و ۱۰۵ هزار تومان برای ماه های ۳۰ روزه و ۳۱ روزه پرداخت نمایند.

گروهی که بیمه شان ۱۸ درصد است: در سال ۱۴۰۰ به ترتیب باید ۲۰۴ هزار تومان و ۲۱۱ هزار تومان برای ماه های ۳۰ روزه و ۳۱ روزه پرداخت نمانید.

توسط
با سلام من مددجو کمیته امداد و بیمار صعب العلاج هستم و بیمه تامین اجتماعی شدم از طرف کمیته امداد چطوری با ده روز حقوق بازنشستگی زندگی کنم چرا مسئوولین به فکر ما نیستند تا ما نیز مانند بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق کامل یک ماه را بگیریم.همینطور کمیته امداد چرا خدمات دندانپزشکی به مددجویان نمیدهد.ما محکوم هستیم در درد بمیریم
توسط
آره بخدا خیلی مظلومیم
توسط
من تحت پوشش بهزیستی هستم از سال ۹۶ واسم بیمه رد نکردن الان ۴سال هرماه منو میفرستن باجه خدماتی که اسمت رو رد کردیم ولی هیچ خبری نیست بخدا خستم شد هرروز هی برم بیام

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 655 بازدید
...