0 امتیاز
49 بازدید
قبل در مالیات و حسابداری توسط
کاهش ۹۷ درصدی ارزش سهام و سود مخابرات ایران درسال گذشته
 

گروه IT: سود خالص شرکت مخابرات ایران در سال گذشته کاهش ۹۷درصدی داشته و ارزش هر سهم این شرکت نیزدر سال گذشته با افت ۹۷ درصدی همراه بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، شبکه اجتماعی پشت پرده نوشت:براساس اسنادی که در پشت پرده منتشر می شود سود خالص شرکت مخابرات ایران تحت مدیریت مجید سلطانی زمانی معاون سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در سال گذشته کاهش ۹۷درصدی داشته و از مبلغ ۶۵۰میلیارد تومان درسال ۴۰۱ به میزان ۱۷میلیارد تومان رسیده و ارزش هر سهم این شرکت نیزدر سال گذشته با افت ۹۷ درصدی همراه بوده است.

این شرکت دلیل کاهش درآمدهای خود را در سال گذشته افزایش نرخ تورم و ارز و در مقابل ثابت ماندن تعرفه های مخابراتی اعلام کرده است و عنوان نموده توان پوشش هزینه های ایجاد شده را ندارد.

علاوه برموارد فوق شرکت مخابرات پرونده های قضایی متفاوتی در دیوان عدالت اداری و سازمان تعزیرات حکومتی دارد.

کاهش ۹۷ درصدی ارزش سهام و سود مخابرات ایران  درسال گذشته

یکی از پرونده های قضایی شرکت مربوط به دعوی جامعه امام صادق و شرکت ساختمانی عاقل از مخابرات بخاطر زمین ملک کهریزک و انبار واگذار شده به ایرانسل می باشد که دادگاه در رای بدوی حکم به خلع ید مخابرات و ایرانسل از زمین مذکور را داده است.

16 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط

۱۰:۵۶۲۴ تير ۱۴۰۳

سازمان بورس، شرکت مخابرات ایران، هر دو هر سال در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... به طور علنی و آشکار سود سهام بنده را دزدی می کنند

0 امتیاز
قبل توسط

۱۰:۰۶۲۴ تير ۱۴۰۳

هر سال سود سهام همراه اول را دوم اردیبهشت ماه واریز می کردند ولی اما متأسفانه امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ هست هیچ خبری واریز سود سهام همراه اول نیست چرا؟ و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟

0 امتیاز
قبل توسط

۰۹:۳۶۲۴ تير ۱۴۰۳

سلام چرا مخابرات فیش خواربار پرداختی را در سیستم درج نمی نماید

به خاطر که مدیران و مسئولان مخابرات از پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات به طور علنی و آشکار دزدی می کنند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هم برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت شده است.

0 امتیاز
قبل توسط

۱۰:۰۰۲۴ تير ۱۴۰۳

مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ماه محرم هم ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.

دولت به همراه نمایندگان مجلس از سال ۱۴۰۰ تاکنون از خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران دفاع، حمایت و استقبال کرده است.

شرکت مخابرات به بهانه و به اسم بیمه‌تکمیلی پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را هر ماه کم می کند و هم به طور علنی و آشکار دزدی می کند.

0 امتیاز
قبل توسط

۱۰:۵۰۲۴ تير ۱۴۰۳

دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… در این مورد به کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات توصیح و پاسخ به دهند در آمد و بودجه شرکت مخابرات در کجا خرج و هزینه می شود.

0 امتیاز
قبل توسط

۱۴:۴۰۲۴ تير ۱۴۰۳

جناب آقای مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

سلام. من ۷۶،۵۰۰ هزارسهم سهام اخابر مخابرات دارم واسش سود اومده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ مبلغ ۸۴۱،۵۰۰ ریال یعنی پول یه ساندویچ هم نیست

بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

سوالات مشابه

...