0 امتیاز
54 بازدید
قبل در مالیات و حسابداری توسط
کاهش ۹۷ درصدی ارزش سهام و سود مخابرات ایران درسال گذشته
 

گروه IT: سود خالص شرکت مخابرات ایران در سال گذشته کاهش ۹۷درصدی داشته و ارزش هر سهم این شرکت نیزدر سال گذشته با افت ۹۷ درصدی همراه بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، شبکه اجتماعی پشت پرده نوشت:براساس اسنادی که در پشت پرده منتشر می شود سود خالص شرکت مخابرات ایران تحت مدیریت مجید سلطانی زمانی معاون سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در سال گذشته کاهش ۹۷درصدی داشته و از مبلغ ۶۵۰میلیارد تومان درسال ۴۰۱ به میزان ۱۷میلیارد تومان رسیده و ارزش هر سهم این شرکت نیزدر سال گذشته با افت ۹۷ درصدی همراه بوده است.

این شرکت دلیل کاهش درآمدهای خود را در سال گذشته افزایش نرخ تورم و ارز و در مقابل ثابت ماندن تعرفه های مخابراتی اعلام کرده است و عنوان نموده توان پوشش هزینه های ایجاد شده را ندارد.

علاوه برموارد فوق شرکت مخابرات پرونده های قضایی متفاوتی در دیوان عدالت اداری و سازمان تعزیرات حکومتی دارد.

کاهش ۹۷ درصدی ارزش سهام و سود مخابرات ایران  درسال گذشته

یکی از پرونده های قضایی شرکت مربوط به دعوی جامعه امام صادق و شرکت ساختمانی عاقل از مخابرات بخاطر زمین ملک کهریزک و انبار واگذار شده به ایرانسل می باشد که دادگاه در رای بدوی حکم به خلع ید مخابرات و ایرانسل از زمین مذکور را داده است.

16 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ – ۱۲:۲۸

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات تصویب شد

تقسیم ۳۳۳ ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران به روال سالیان گذشته در اردیبهشت ماه برگزار شد.

تقسیم ۳۳۳ ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایرانبه گزارش بولتن نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی و ارائه عملکرد شرکت مخابرات ایران امروز با حضور صاحبان سهام این شرکت در سالن همایشهای پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

نتیجه عملکرد دولت سیزدهم قیمت سهام ها شرکت مخابرات ایران به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟

0 امتیاز
قبل توسط

کاهش 97 درصدی ارزش سهام و سود مخابرات ایران درسال گذشته 100 درصد فقط به خاطر بی مدیریتی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بوده است.  حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات

0 امتیاز
قبل توسط

سلام چرا مخابرات فیش خواربار پرداختی را در سیستم درج نمی نماید
به خاطر که مدیران و مسئولان مخابرات از پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات به طور علنی و آشکار دزدی می کنند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هم برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت شده است.

0 امتیاز
قبل توسط

به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی کنید که متأسفانه هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.

0 امتیاز
قبل توسط

۱۴:۴۳۲۴ تير ۱۴۰۳

درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.

0 امتیاز
قبل توسط

متأسفانه دولت سیزدهم و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس قیمت سهام ها شرکت مخابرات ایران را به زیر ۱۱ ریال رسیده است.

0 امتیاز
قبل توسط

۱۲:۳۹۲۴ تير ۱۴۰۳

هر سال سازمان بورس و هم شرکت مخابرات ایران از سود سهام بنده به طور علنی و آشکار مبلغ 3 و 4 میلیون تومان دزدی می کنند.

بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

0 امتیاز
قبل توسط

چرا بن خوار بار مهرماه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران 1402 بعد از گذشت 9 ماه و 24 روز هنوز پرداخت نشده است

0 امتیاز
قبل توسط

۱۰:۵۵۲۴ تير ۱۴۰۳

ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟

اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

0 امتیاز
قبل توسط

۱۰:۵۳۲۴ تير ۱۴۰۳

از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عملکرد مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران توهین، بی اخترامی به بازنشستگان مخابرات بوده است و دولت و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟

مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت و نشان داد که ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران، دولت رئیسی، مسئولان کشور، نمایندگان مجلس وغیره بوده است.

۱۰:۵۳۲۴ تير ۱۴۰۳

مدیران و مسئولان شرکت مخابرات هم تنها باید حقوق ثابت را دریافت کنند تا مشکلات بازنشستگان مخابرات را درک کنند.مسئولان کشور هم تنها باید حقوق ثابت را دریافت کنند تا مشکلات بازنشستگان مخابرات را درک کنند.نمایندگان مجلس هم تنها باید حقوق ثابت را دریافت کنند تا مشکلات بازنشستگان مخابرات را درک کنند.

سوالات مشابه

...