0 امتیاز
2.3هزار بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
مبلغ علی الحساب پرداختی بابت متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد
 

محل پرداخت بودجه برای مبلغ علی الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دربرنامه هفتم مشخص شد.

مبلغ علی الحساب پرداختی بابت متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

به گزارش ایلنا، پرداخت مبلغ یک ميليون تومان علی الحساب به بازنشستگان تامین اجتماعی براساس بند د تبصره ۱۵ قانون برنامه بودجه ۱۴۰۳ کشور است

 

بند "د"- دولت مکلف است با رعایت سیاستهای کلی اصل چهل وچهارم (۴۴) قانون اساسی نسبت به تأدیه بدهی قطعی حسابرسی‌شده خود به سازمان تأمین اجتماعی، ومتناسب‌سازی حقوق ونیز حفظ قدرت خرید بازنشستگان تأمین اجتماعی، حداقل مبلغ یک میلیون و سیصد هزار میلیارد(۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به صورت نقدی یا ازطریق روشهای تهاتر، با رعایت اصل پنجاه و سوم (۵۳) قانون اساسی واگذاری سهام شرکتهای بورسی و غیر‌بورسی سودده، تهاتر میعانات گازی و نفتی، خوراک و انرژی واحدهای تولیدی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی وشرکتهای تابعه، واگذاری اوراق بهادار اسلامی (رایج بازار پول و سرمایه)منتشرشده توسط دولت، اعطای ضمانتنامه‌های دولتی و امتیازات مورد توافق و واگذاری طرح(پروژه)‌های دارای توجیه اقتصادی با درصد پیشرفت بالا وسایر موارد قابل واگذاری اقدام نماید.

6 پاسخ

0 امتیاز
توسط

  دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند. چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل 16 - 15 میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 2 میلیون و 500 هزار تومان بگیرد؟ در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟ حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

0 امتیاز
توسط

باسلام

فیش مستمری اسفند ماه 1402 مبلغ مستمري 14,310,821ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

فیش مستمری فروردین ماه 1403 مبلغ مستمري 14,310,821 ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

فیش مستمری اردیبهشت ماه 1403 مبلغ مستمري 14,310,821ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

فیش مستمری خرداد ماه 1403 مبلغ مستمري 14,310,821 ریال کم کردن مانده مبلغ مستمري 85,864,919 ریال

و هم حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 را هم در اسفند ماه سال 1404 تغییر کردن و مبلغ مستمری بنده را به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟

درخواست رسیدگی دارم.

کد ملی: 1531439901

حکم بازنشستگی بنده تغییر کردن چرا؟

حکم سالانه بنده سال ها 1399، 1400، 1401 و 1402 به صورت غیر قانونی در اسفنده ماه سال 1402 تغییر کرده است چرا؟

تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 13/080/714 ریال از حکم سال 1399 به صورت غیر قانونی کم کرده است.

تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 4/260/261 ریال از حکم سال 1400 به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 5/879/161 ریال از حکم سال 1401 به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ 2/365/784 ریال از حکم سال 1402 به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

درخواست رسیدگی دارم.

کد ملی : 1531439901

بازنشسته تامین اجتماعی

 و این در حالی است که مدارک مورد نیاز برای کم کردن غیر قانونی از حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم در فیش حقوقی شکایت علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به دیوان عدالت اداری ارسال کردم.

0 امتیاز
توسط
بنده هر سال به خاطر پرداخت پرداخت نکردن افزایش تفاوت معوقات و... بیش از 2 الی 3 میلیون تومانی هزینه می کنم چون به خاطر در این مورد بنده هر سال علیه شعبه مربوطقه تامین اجتماعی و یا سازمان تامین اجتماعی شکایت و اعتراض می کنم. و این در حالی است که مدارک مورد نیاز برای کم کردن غیر قانونی از حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم در فیش حقوقی شکایت علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به دیوان عدالت اداری ارسال کردم.
0 امتیاز
توسط

چرا مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان واریز نشد؟

تعدادی از بازنشستگانی که نسبت به عدم پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان بابت فروردین ماه معترض بودند، در تماسی اعلام کردند که بازنشستگانی که در لیست پرداخت با حرف ابتدای نام خانوادگی (م) بودند، هنوز این مبلغ مابه التفاوت را دریافت نکردند.

به گزارش خبرآنلاین ،این موضوع درحالی است که سایر حروف الفبا پس از حرف (م) مانند بازنشستگان و مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آن‌ها با حروف (هـ و..) شروع می‌شود، این مبلغ را دریافت کردند.

ایلنا در خبری نوشت:رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران اعلام کرد: در تماسی که با معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی داشتیم، مشخص شد که تعدادی از بازنشستگان در لیست حضور نداشتند. به علت وجود روز تعطیل در این هفته، پرداخت حقوق آن‌ها به روزهای بعد موکول شده و بزودی پرداخت می‌شود. بازنشستگان گرامی نگران این موضوع نباشند.

علی دهقان کیا ادامه داد: درباره قانون جدید همسان‌سازی‌ها و علی الحساب پرداختی یک میلیون تومانی نیز، دوستان مسئول در سازمان تامین اجتماعی اطلاعی نداشتند. اما ما متوجه شدیم در صورت تحقق درآمد ناشی از انتقال سهام دولت به عنوان رد دیون به سازمان، این اقدام برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز مانند بازنشستگان کشوری و لشگری انجام خواهد پذیرفت.

0 امتیاز
توسط

 همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شماره ۱۴۲ اسلامشهر از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟  سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است.  و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی  بازنشسته تامین اجتماعی  و کسی هم جوابگو نیست  در ضمن ایثارگرم هم هستم  بازنشسته تامین اجتماعی

0 امتیاز
توسط

 امروز چهار‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ هست که متأسفانه معوقات فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی را واریز نکردن چرا؟  چرا حق وحقوق بازنشستگان ومعوقه فروردین پرداخت نمیکنین مدیریت نمی‌توانید کنید کنار برید مگر ارث پدر شماست

سوالات مشابه

...