0 امتیاز
1.9هزار بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تعیین تکلیف شد
 

امیرآبادی، معاون صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته این صندوق برای ۴۴هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته تعیین تکلیف شد


به گزارش ایسنا، جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: تسهیلات ۳۵میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴۴هزار نفر از حدود ۶۲هزار متقاضی واجد شرایط که در تیرماه سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده بودند، عصرروز گذشته به حساب حقوقی ایشان واریز شد.


به گفته وی با توجه به ثبت نام متقاضیان وام ازدواج فرزندان توسط بازنشستگان و پس از بررسی مدارک ارسالی و تایید آن به تعداد ۴۴ هزار از متقاضیان در این مرحله تسهیلات به مبلغ ۳۵میلیون تومان، با کارمزد سالانه ۴درصد پرداخت شد.


امیرآبادی زاده تاکید کرد: اجرای خدمات رفاهی و پرداخت تسهیلات مالی جزو سیاست‌های صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان «خدمت ادامه دارد» است که براساس آن تلاش می کنیم به صورت مستمر خدمات مورد نیاز بازنشستگان را در قالب‌های مختلف اجرایی و تقدیم آنها کنیم.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی همچنین یادآور شد: واریز این تسهیلات برای الباقی متقاضیان، پس از بررسی و احراز شرایط ایشان در تیرماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

خبرمرتبط:  هشدار یک نماینده به دولت: اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته خط قرمز ماست

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط

۱۰:۰۶۱۸ بهمن ۱۴۰۲

وام ازدواج ۳۵ میلیونی برای فرزندان بازنشستگان + جزییات

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (شنبه سوم تیر) از طریق درگاه خدمات الکترونیک خبر داد.

سوال اینجاست که پس چرا وام ازدواج ۳۵ میلیونی برای فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند.

سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزوی این کشور نیستند

نظر شما با موفقیت ارسال شد

0 امتیاز
توسط
پرداخت تسهیلات 30 میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی/ و این در حالی است که هنوز هم «وام 2، 5، 7، 10، 12، 15، 20، و 30 میلیونی» را متأسفانه به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادن چرا؟
0 امتیاز
توسط

دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند. چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل 15 - 16میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 2 میلیون و 500 هزار تومان بگیرد؟

حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 182 بازدید
...