0 امتیاز
865 بازدید
در مالیات و حسابداری توسط

پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را  رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم به برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از  پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟

4 پاسخ

0 امتیاز
توسط

قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید

و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15 و 20 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 20میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 20میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

0 امتیاز
توسط

دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند. چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل 15 - 16میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 2 میلیون و 500 هزار تومان بگیرد؟

حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

0 امتیاز
توسط

 کارت عضویت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هم دارم ولی اما متأسفانه استفاده از مزایای این کارت عضویت کانون محروم هستم

0 امتیاز
توسط

۱۱:۴۰۱۴ خرداد ۱۴۰۳

کارت عضویت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هم دارم ولی اما متأسفانه استفاده از مزایای این کارت عضویت کانون بازنشستگی محروم هستم

سوالات مشابه

...