کتاب استخدامی

رفع برخي ابهامات از دستورالعمل اجرايي ارزيابي عملكرد كارمندان (بخشنامه شماره 29243/91/210 مورخ 8/7/1391 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور)

بخشنامه به دستگاه‌هاي اجرايي مشمول ماده (5) قانون مديريت خدمات كشوري

پيرو بخشنامه شماره 11942/200 تاريخ 22/5/1390 (دستورالعمل اجرايي ارزيابي عملكرد كارمندان) نظر به ابهامات دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص كميته تحول اداري موضوع تبصره يك ماده (2) دستورالعمل، موارد زير را اعلام مي‌دارد:

1- با توجه به ماده (6) دستورالعمل مذكور در ارتباط با مسئوليت دفاتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات (مديريت عملكرد) دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص اجرا و نظارت بر دستورالعمل، كميته مذكور به «كميته ارزيابي عملكرد كارمندان» تغيير عنوان يافته و اعضاي آن به پيشنهاد دفاتر مذكور و تصويب شورا و يا كميسيون تحول اداري دستگاه تعيين خواهد شد.

تبصره- منظور از اجرا و نظارت توسط دفاتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات (مديريت عملكرد)، شامل؛ سياست‌گذاري، برنامه‌ريزي، نظارت، تعيين و تصويب شاخص‌هاي ارزيابي عملكرد كارمندان (با همكاري و مشاركت واحدها) مي‌باشد.

2- كميته مذكور علاوه بر بررسي و تأييد نهايي مدارك و مستندات مربوط به ارزيابي عملكرد كارمندان، نسبت به بررسي موارد اعتراضي از سوي كارمندان در خصوص امتياز ارزيابي كسب شده اقدام نموده و تصميم نهايي را اتخاذ خواهد نمود.

3- پس از تعيين امتياز نهايي كارمندان در كميته مذكور، سوابق مربوط در دفاتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات (مديريت عملكرد) دستگاه به عنوان دبيرخانه كميته نگهداري و نتيجه نيز جهت درج در پرونده كارگزيني كارمندان و اعطاي مزاياي قانوني به واحد مربوطه از جمله امور اداري و يا واحد متناظر دستگاه ارايه خواهد شد.

احمد بزرگيان- معاون نوسازي و تحول اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور

کتاب‌های استخدامی انتشارات آراه

کتاب‌های استخدامی سامان سنجش

blank

blank

blank

blank

کتاب‌های استخدامی از انتشارات معتبر را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی اداری‌ها تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام