تکلیف دستگاههای اجرایی در مورد ثبت اطلاعات پرداختهای کارکنان و مدیران در سامانه ثبت حقوق و مزایا (تصویبنامه شماره ۹۹۱۴۵/ت۵۵۲۲۳هـ مورخ ۲۸/۷/۱۳۹۷ هیئت وزیران)
سازمان اداری و استخدامی کشور
هیئت وزیران در جلسه ۲۵/۷/۱۳۹۷ به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران -مصوب ۱۳۹۵- تصویب کرد:
۱- کلیه دستگاههای اجرایی مشمول ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران -مصوب ۱۳۹۵- مکلفند نسبت به ثبت اطلاعات پرداختهای کارکنان و مدیران خود در سامانه ثبت حقوق و مزایا، به ترتیبی که سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر مینماید، اقدام کنند. مسئولیت اجرای این بند برعهده بالاترین مقام مجاز دستگاه و ذیحسابان دستگاههای اجرایی (یا مدیران مالی و عناوین مشابه) است.
۲- سازمان اداری و استخدامی کشور موظف است پیگیری لازم در خصوص ثبت و بارگذاری اطلاعات مربوط به کلیه اقلام پرداختی اقلام پرداختی مدیران کل به بالا شامل مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آنها را به تفصیلی که در ماده (۲۹) قانون یاد شده مشخص شده است، در سامانه اطلاعاتی دستگاههای اجرایی به عمل آورد و پس از تکمیل اطلاعات ورودی کلیه دستگاههای مشمول، مراتب را به هیئت وزیران گزارش نماید.
اسحاق جهانگیری- معاون اول رییسجمهور
مطلب مرتبط:
– نحوه ثبت اطلاعات حقوق و مزایای مدیران در سامانه حقوق و مزایا
– دستورالعمل سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، مدیران و کارکنان دولتی