آزمون تعیین صلاحیت
قوانین و بخشنامه‌های تأمین اجتماعی

احتساب امتیاز رتبه در محاسبه فوق‌العاده کار با اشعه

احتساب امتیاز رتبه در محاسبه فوق‌العاده کار با اشعه (بخشنامه شماره ۶۹۰۶/۹۹/۱۰۰ مورخ ۳۰/۷/۱۳۹۹ سازمان تأمین اجتماعی)

مدیران درمان تأمین اجتماعی استان

در اجرای ابلاغیه مصوبه شماره ۸۶۴/۹۹/۱۱۰۰ مورخ ۱۸/۶/۱۳۹۹ هیأت مدیره محترم و پیرو دستور اداری شماره ۸۳۲/۹۸/۲۰۰۰ مورخ ۲۴/۴/۱۳۹۸ مبنی بر احتساب امتیاز رتبه به عنوان مبنای فوق العاده کار با اشعه به استناد بند (۴) ماده (۲۰) قانون حفاظت در برابر اشعه مصوب ۲۰/۱/۱۳۶۸ و تبصره (۴) ماده (۳۳) آیین نامه استخدامی، مقتضی است حسب موارد ذیل اقدام گردد.

۱- نسبت به محاسبه و پرداخت مابه التفاوت مبلغ فوق العاده کار با اشعه کارکنان مشمول، از تاریخ تصویب آیین نامه استخدامی (۲۸/۱۲/۱۳۸۶) لغایت تاریخ ۱۱/۴/۱۳۹۸ (اجرای مصوبه شماره ۸۸۵/۹۸/۱۱۰۰ مورخ ۱۲/۴/۱۳۹۸ هیأت مدیره محترم)، با رعایت سقف مقرر توسط شورای حقوق و دستمزد اقدام لازم صورت پذیرد.

۲- در خصوص کارکنانی که در فاصله زمانی ۲۸/۱۲/۱۳۸۶ لغایت ۱۱/۴/۱۳۹۸، در زمره مستمری بگیران قرار گرفته اند، پس از محاسبه مجدد مبلغ مستمری برقراری و پاداش سنوات خدمت ایشان، نسبت به ارسال افراد و بار مالی ایجادی به معاونت برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی در اسرع وقت اقدام گردد.

مسئول حسن اجرای این دستور اداری در “ستاد استانها” مدیر درمان، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، رؤسای ادارات منابع انسانی و پایش عملکرد و امور مالی و ممیزی و در “مراکز درمانی” رؤسای واحدها و مسئولین امور اداری و مالی خواهند بود.

مصطفی سالاری- مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی

مقررات مرتبط:

رتبه حقوقی در محاسبه حق اشعه لحاظ می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام