فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
قوانین و بخشنامه‌های تأمین اجتماعی

ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی سازمان تأمین اجتماعی

تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی سازمان تامین اجتماعی (بخشنامه شماره ۴۳۹۵/۱۴۰۰/۱۰۰۰ مورخ ۲۴/۰۵/۱۴۰۰ سازمان تامین اجتماعی)

معاونین محترم ‏/مدیران کل مستقل ستادی
مدیران کل تأمین اجتماعی استان
مدیر ان درمان تأمین اجتماعی استان

با سلام

در اجرای بند (۱۰) تبصره ششم امور توسعه مدیریت و منابع انسانی ضوابط اجرایی برنامه و بودجه مصوب سال ۱۴۰۰، بدینوسیله با تبدیل وضعیت استخدامی آن دسته از کارکنان پیمانی که صرفا از طریق آزمون‌های استخدامی متمرکز (سراسری‏‏/ منطقه‌ای‏‏/ محلی) و با رعایت شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون‌های استخدامی سازمان جذب و با مقاطع تحصیلی دیپلم و بالاتر اشتغال بکار دارند به رسمی_آزمایشی موافقت می‌گردد. مقتضی است با رعایت شرایط ذیل اقدام لازم را معمول نمایند.

۱. دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه خدمت سازمانی در قالب قرارداد پیمانی تا پایان سال ۱۴۰۰.

۲. عدم محکومیت به یکی از مجازات‌های بندهای «ب» الی «ز» ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری در ۲ سال متوالی منتهی به پایان سال ۱۴۰۰.

۳. کسب حداقل ۹۰ درصد حداکثر نمره ارزشیابی سالانه.

۴. اعلام رضایت کتبی از اخلاق، رفتار و عملکرد توسط واحد ذیربط.

۵. اخذ تأییدیه هسته گزینش.

تبصره ۱: آن دسته از کارکنان پیمانی که در ایام مرخصی استعلاجی و یا مرخصی بدون استفاده از حقوق می‌باشند در صورت آغاز بکار صرفا تا تاریخ ۲۸‏‏/۱۲‏‏/۱۴۰۰ مشمول مفاد این بخشنامه خواهند بود.

تبصره ۲: کارکنان مامور به سایر دستگاه‌های اجرایی در صورت صدور حکم خاتمه ماموریت و آغاز بکار در سازمان (حداکثر تا تاریخ ۲۸‏‏/۱۲‏‏/۱۴۰۰) مشروط به دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه اشتغال در سازمان با اخذ رضایت کتبی از دستگاه محل ماموریت مشمول مفاد این بخشنامه خواهند بود.

تبصره ۳: تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که از محل مجوزهای استخدامی تخصیصی سهمیه‌های ماده مذکور در آزمون‌های استخدامی، جذب شده‌اند با رعایت قوانین و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد.

تبصره ۴: تاریخ صدور حکم توسط اداره منابع انسانی در زمینه تغییر وضعیت استخدامی کارکنان ملاک تاریخ اجرای احکام مربوطه خواهد بود.

تبصره ۵: به منظور صیانت از حقوق کارکنان، در صورت تحقق شرایط مندرج در این بخشنامه زمان تبدیل وضعیت نیروهای مشمول و ارسال اطلاعات کارکنان موصوف حسب فایل اکسل پیوست، حداکثر به مدت ۲۰ روز تعیین می گردد.

تبصره ۶: هیات مرکزی گزینش مکلف است ترتیبی اتخاذ نماید تا هسته‌های گزینش ذیربط در اسرع وقت پس از معرفی کارکنان مشمول، نسبت به اعلام نظریه گزینشی اقدام نمایند.

ضمنا سایر کارکنانی که از طریق آزمون‌های تعیین سطح علمی و یا بر اساس مجوزهای موردی بکارگیری
گردیده‌اند مشمول این بخشنامه نمی باشند.

مسئول حسن اجرای این بخشنامه در ستاد مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیرکل منابع انسانی و در استانها مدیران کل‏‏/مدیران درمان می‌باشند.

مصطفی سالاری- مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

7 دیدگاه

  1. الان نیروی پیمانی که آزمون داده و از مبادی قانونی وارد کار شده بعد دو سال با هزار شرط و شروط می‌خوام رسمی کنم(که نمیکنن)خونش از نیروی شرکتی که راحتتر جذب شده رنگین تر نیست؟!
    الان سهمیه ایثارگری چه تراز علمی و عملی رو برای شما به ارمغان آورده که دارین از پایمال شدنش حرف میزنین

  2. نگهبانان پروژه ای بنیادمسکن هم شامل این میشن؟یعنی ماهم تبدیل وضعیت میشیم ۸سال نگهبان پروژه ای هستم بامدرک فوق لیسانس حسابداری

  3. پس تکلیف نیروهای شرکتی چی میشه؟؟؟!!!
    همه دستگاههای اجرایی دیگه طبق قانون میگن کلیه کارکنان اما شما داری میگی کارکنان پیمانی!!!
    یعنی هرنوع قرارداد، یک پله تبدیل وضعیت.
    یعنی اونیکه شرکتیه، میشه ماده ۲۰، اونیکه ماده ۲۰ هست میشه پیمانی و الی آخر.
    خون نیروهای پیمانی که همین الآنم حقوقشون چندبرابر شرکتی ها هستش، ازما رنگینتره!!!
    شمارو به خدا واگذار میکنم. حق ایثارگران رو پایمال نکنید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام