آزمون تعیین صلاحیت
دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی

دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی (از ۶ تا ۹ شهریورماه ۱۴۰۱)

دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی (از ۶ تا ۹ شهریور ماه ۱۴۰۱)

دستور هفتگی صحن علنی مجلس

روزهای:

  • از یکشنبه ۶ تا چهارشنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۱

دستور هفتگی ۲۰ فروردین دانلود دستور هفتگی صحن

در این هفته، جلسات علنی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌گردد. احتمالاً دلیل آن به سرانجام رسیدن طرح مفصل بانکداری جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر ببینید: مصوبات طرح قانون بانکداری جمهوری اسلامی ایران

18 دیدگاه

  1. سلام دوستان عزیز
    نمیخوام نا امیدتان کنم ولی الان بحث سر بررسی و تصویب برنامه هفتم به اصطلاح توسعه است(از ۶ برنامه قبلی که ما چیزی از توسعه ندیدیم) و دولت و مجلس شدیدا پیگیر هستند تا پایان سال آن را تصویب و از سال آینده اجرایی کندطرح هایی مثل نقل و انتقال سوابق بیمه و ساماندهی کارکنان و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و…‌‌.. با خیلی از بندهای برنامه هفتم مغایرت داره مثلا اگر طرح نقل انتقال تصویب بشه خیلی ها با تجمیع سوابق به سابقه لازم برای بازنشستگی میرسند و میتوانند بازنشسته شوند حال آن که در برنامه هفتم یکی از مسائل مهم آن ورشکستگی صندوق ها و راه حل آن را متاسفانه افزایش سن و سابقه بازنشستگی بین ۳ تا ۷ سال دیدند یعنی تا پای جان کار کردن و در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان ، در برنامه مذکور یکی از موارد مهم آن واگذاری ها و تعین تکلیف شرکتهای دولتی و بعضا جدا کردن آنها از دولت و کوچک کردن حجم دولت و در کل کم کردن هزینه دولت بخصوص در بحث پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و.‌‌‌‌..را در نظر دارند و از این دست طرح ها ، برای همینه الان مجلس داره برای طرح هایی مثل تبدیل وضعیت و نقل و انتقال و…‌ بازی بازی میکنه و امروز و فردا میکنه تا به زمان تصویب برنامه هفتم برسه و تمام.موفق باشید

    1. سلام
      این دوستمون بیراه نمیگه، من روز بررسی ماده۴ طرح نقل و انتقال سوابق که مربوط به بروز رسانی مبالغ حق بیمه و بازنشستگی در صندوق قبلی بر اساس نرخ سود اوراق مشارکت بود را از رادیو گوش می کردم یک دفعه یکی از نمایندگان که اگر اشتباه نکنم از روحانیون بود مخالفت کرد و گفت با این نوع محاسبه مساله ربوی میشود و ما نباید مروج اقتصاد ربوی باشیم! و بعد یک سری بحث و … شد و رئیس مجلس یکباره گفت این ماده ۴ یکسری ایرادات داره و باید برگرده کمیسیون برای اصلاح، جالبه ده ها سال در این کشور اوراق مشارکت خرید و فروش شده و هیچکس ایراد ربوی بودن از آن نگرفت!!!!!!

  2. متاسفانه کمیسیون ها شنبه و پنج شنبه جلسه ندارند و یکشنبه الی چهارشنبه بعداز ظهرها جلسه دارند ضمنا این هفته به خاطر طرح بانکداری بعیده کمیسیون ها جلسه داشته باشند،جلسات صحن علنی هم که فقط یکشنبه و سه شنبه و چهارشنبه برگزار میشه حالا حساب کنید بررسی و تصویب طرح ها چه مدت طول میکشه و اکثر طرح ها بلاتکلیف میمونه.

  3. طرح نیروی های شرکتی کلا فراموش شد خوبه ۱۹۶تا رای اورد. الان منو دوستام چهارماه حقوق نگرفتیم اعتراض میکنیم میگن بیرونم کارهست چرا به ما امنیت شغلی نمیدی آقای لطیفی

  4. چرا تکلیف اتش نشانهای که شرکتی هستن وبا جونشون بازی میکنن تکلیفشان را روشن نمیکنید با کار سخت حقوقشان هشت تومان میگیرن کسای که کار نمیکنن میگیرن سیزده ملیون چون قرار دادی هستن

  5. سلام.
    چرا از افزایش حقوق کارمندان بدبخت که به خاک سیاه نشستن خبری نیست 6ماه از سال گذشت با این تورم و گرونی بدبخت شدیم برای همه ارگانهای دیگه منابع مالی موجود بود برای ما همه چی ته کشید!!!!
    بابا خدارو در نظر بگیرید والا آه زن و بچمون دامنتون و میگیره

  6. سلام.
    چرا از افزایش حقوق کارمندان بدبخت که به خاک سیاه نشستن خبری نیست 6ماه از سال گذشت با این تورم و گرونی بدبخت شدیم برای همه ارگانهای دیگه منابع مالی موجود بود برای ما همه چی ته کشید!!!!
    بابا خدارو در نظر بگیرید والا آه زن و بچمون دامنتون و میگیره

    1. سلام
      در واقع 8 ماده از 9 ماده آن بررسی و تصویب شد ولی یکباره ماده 4 آن را دارای اشکال دانستند و الان حدود یک ماه است برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی فرستادند و خبری از آن نیست خدا کنه به سرنوشت سایر طرح های دل خوش کننده مثل ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و بیمه کارگران ساختمانی و…. نشود که واقعا طرح نقل و انتقال احیا کننده حق الناس است و مسئولین روزی باید پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام