آزمون تعیین صلاحیت
برنامه ششم

فراخوان ستاد تدوين برنامه ششم توسعه برای نظرخواهی از اندیشمندان، کارشناسان و صاحبنظران

ستاد تدوين برنامه ششم توسعه با انتشار فراخواني از انديشمندان،كارشناسان و صاحب نظران خواست تا ديدگاههاي خود را در خصوص برنامه ششم به وب سايت اين ستاد ارسال كنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور ، ستاد تدوين برنامه ششم توسعه با انتشار فراخواني از انديشمندان،كارشناسان و صاحب نظران خواست تا ديدگاههاي خود را در خصوص برنامه ششم به وب سايت اين ستاد ارسال كنند كه متن آن به شرح زير است.

فراخوان ستاد تدوين برنامه ششم توسعه

بسمه تعالي

ستاد تدوين برنامه ششم توسعه با هدف غني سازي محتواي برنامه و در راستاي ارج نهادن به نظرات و پيشنهادات علاقمندان، مايل به استفاده حداكثري از آراء و نظرات كارشناسان، صاحب نظران و انديشمندان محترم كشور در حوزه هاي مختلف موضوعي برنامه است.

بدينوسيله از كليه انديشمندان دعوت مي‌شود تا نظرات و ديدگاههاي خود را در خصوص موضوعات زير حداكثر تا تاريخ ۹/ ۸/ ۱۳۹۴ از طريق وب سايت برنامه ششم به نشاني (www.plan۶.ir) يا ايميل (plan۶@mporg.ir) و يا به صورت فيزيكي به آدرس: تهران، ميدان بهارستان، سازمان مديريت و برنامه‎‌ريزي كشور – دبيرخانه برنامه ششم توسعه ارسال فرمايند.

موضوعات:

-الزامات تحقق رشد ۸ درصدي

-بهبود فضاي كسب و كار

-تقويت رقابت‌پذيري با تاكيد بر بهره‌وري

-استفاده از ظريف‌هاي خالي

-استفاده از منابع داخلي و سرمايه‌گذاري خارجي

-اشتغال بويژه فارغ التحصيلان دانشگاهي

-بهره‌مندي از فناوري‌هاي پيشرفته

-اقتصاد دانش بنيان و اقتصاد مقاومتي

– ارتقاء سرمايه اجتماعي

-توسعه مشاركت بخش‌هاي خصوصي، تعاوني و عمومي غير دولتي

-آمايش سرزمين و تعادل منطقه‌اي

-موضوعات خاص در برنامه ششم ( آب، محيط زيست، صندوق‌هاي بازنشستگي، توسعه مكران، اشتغال، معدن و صنايع معدني، ترانزيت و حمل ونقل ريلي، گردشگري، بهبود محيط كسب و كار، توامندسازي فقرا و محرومين، فناوري اطلاعات و ارتباطات، تامين منابع مالي براي اقتصاد كشور)

دبيرخانه ستاد برنامه ششم توسعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام