وزارت آموزش و پرورش

بخشنامه انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰

جدول زمان‌بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی معلمان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ (بخشنامه شماره ۱۸./۷۱۰ مورخ ۱۲/۵/۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش)

اداره کل آموزش و پرورش استان…

پیرو بخشنامه شماره ۴/۷۱۰ مورخ ۱۱/۲/۱۴۰۰، جدول زمان‌بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ به پیوست ارسال می‌گردد، خواهشمند است در خصوص ثبت نام متقاضیان در سامانه مربوط به آدرس (profile.medu.ir) اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود. در ضمن فرایند نقل و انتقال اضطراری با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبدأ، اداره کل آموزش و پرورش استان مبدأ، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تأیید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیرسامانه نقل و انتقال در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس (hrm.medu.ir) به صورت دائم و موقت انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است تصمیم‌گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پروش استان‌ها در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی (۱۲/۵/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۶/۱۴۰۰) تفویض می‌گردد.

ضوابط نقل و انتقال اضطراری

الف) نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آژمایشی و پیمانی:

۱- شرط اولیه انتقال دائم، نداشتن تعهد خدمت بوده و ثبت درخواست انتقال موقت با هر میزان سنوات تجربی امکان پذیر است.

۲- موافقت با انتقال متقاضیان مشروط به عدم نیاز مبدأ و نیاز مقصد می‌باشد و مسئولیت ایجاد ساعت حق التدریس و یا کسر ساعت موظف ناشی از عدم رعایت این اصل، بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد.

۳- انتقال موقت افراد دارای شرایط حاد، خاص و…، در صورت تصویب کارگروه توسعه مدیریت استان یا رعایت بند (۲) قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

۴- به منظور تحکیم بنیاد خانواده، درخواست انتقال موقت افرادی که در دوران دانشجویی (دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی) ازدواج نموده و مستخدمین ماده ۲۸ که پس از بکارگیری، تشکیل خانواده می دهند و از تاریخ ۱/۷/۱۴۰۰ مشغول به کار خواهند شد، با رعایت موارد فوق الذکر قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

۵- در راستای ایجاد توازن و رفع مشکل کمبود نیروی انسانی، تسهیل و موافقت با انتقال متقاضیان استان‌های دارای مازاد نیرو مورد تأکید می‌باشد.

ب) نقل و انتقال نیروهای قراردادی:

انتقال این گروه از کارکنان در طول مدت قرارداد با موافقت و هماهنگی (نامه اداری) اداره کل آموزش و پرورش استان مبدأ و مقصد با رعایت بند (۳) قسمت ملاحظات و سایر مقررات از جمله تأمین اعتبار در اداره کل مقصد (با هماهنگی ادارات بودجه) بلامانع است.

ملاحظات:

۱- متقاضیانی که در مرحله عادی نقل و انتقال ثبت نام نموده و انتقال آنها محقق نگردیده، لزومی به ثبت نام مجدد نداشته و درخواست قبلی آنان قابل بررسی می‌باشد.

۲- افرادی که در سال گذشته به صورت موقت منتقل شده اند، در صورتی که تقاضای انتقال داشته باشند، مکلفند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوط و ارائه مدارک و مستندات اقدام نمایند.

۳- به استناد ماده (۹) مصوبه شماره ۹۸۷۰۴/ت۵۴۳۵۷ مورخ ۲/۹/۹۹ هیئت محترم وزیران، انتقال دائم به کلان‌شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و در صورت موافقت، صرفاً مأموریت (انتقال موقت) متقاضیان امکان‌پذیر می‌باشد.

علی الهیار ترکمن- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع

شناسنامه قانون | naghl1400

2 دیدگاه

  1. سلام من پنج سال انتقال موقت از تهران به چابهارم امسال تقاضای انتقال دائم به زاهدان زدم ..رد.و.پاسخ منتقل نشد..سوالم این هست میتونم درنقل و انتقال اضطراری مجدد.موقت..زاهدان رو انتخاب کنم..

  2. سلام وقت بخیر من درخواست انتقالی دادم از شهرستان ملارد تهران به شهرستان خدابنده زنجان
    حالا که جواب انتقالیم اومده منو به شهر زنجان منتقل کردن نه شهرستان مورد نظرم
    به وزارت کشور مراجعه کردم و اعلام کردم که بنده اصلا شهر زنجان رو در اولویتهای مربوط به انتقالیم انتخاب نکردم ولی اونها اعلام کردند که مشکل از سیستمشون نبوده و هر مشکلی هست از جانب خود بنده است این در حالی هست که در گروه مربوط به نقل و انتقال فرهنگیان چندنفر دیگه هم با این مشکل مواجه شدن و متاسفانه کاری هم از دست ما برنمیاد…
    حالا من در زمان انتقال اضطراری می تونم درخواست انتقال از زنجان به شهرستان خدابنده بدم آیا این امکان برای بنده وجود داره یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام