وزارت آموزش و پرورش

ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگيان در سال تحصيلي ۹۴-۱۳۹۳ (بخشنامه شماره ۴۸/۷۱۰ مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۲ وزارت آموزش و پرورش)

ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگيان در سال تحصيلي ۹۴-۱۳۹۳ (بخشنامه شماره ۴۸/۷۱۰ مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۲ وزارت آموزش و پرورش)

اداره كل آموزش و پرورش استان

با سلام و احترام

در راستاي افزايش بهره وري و كارآيي كاركنان وزارت متبوع و همچنين افزايش رضايت شغلي فرهنگيان محترم و استفاده بهينه از نيروي انساني موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال نيروهاي رسمي و پيماني شاغل در واحدهاي آموزشي متقاضي انتقال درون و برون استاني با اولويت رسيدگي به درخواست ايثارگران، با رعايت ضوابط و مقررات مربوط به ادارات كل آموزش و پرورش تفويض اختيار مي گردد.

(انتقال به شهر تهران در كليه رشته ها و به هر شكل ممنوع مي باشد).

شرايط، ضوابط و مقررات:

۱- با توجه به سياست‌هاي وزارت متبوع، انجام نقل و انتقال نيروهاي آموزشي براي سال تحصيلي ۹۴-۹۳ در صورتي امكان‌پذير است كه در رشته، جنس مورد نظر در منطقه مبدأ نيروي داراي كسر ساعات موظف و در منطقه مقصد به آن نياز واقعي وجود داشته باشد.

۲- دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه در آموزش و پرورش تا تاريخ ۳۱/۰۶/۱۳۹۳ به موجب حكم كارگزيني براي مستخدمين رسمي و پيماني.

تبصره: مدت خدمت حق التدريس، نهضت سوادآموزي، قراردادي، ساير دستگاه‌ها، ايام تحصيل فارغ‌التحصيلان مراكز تربيت معلم، تربيت دبير، خدمت نظام وظيفه جزء سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذكر محسوب نخواهد شد.

۳- عدم تعهد خاص خدمتي به منطقه مبدأ (مشمولين قانون متعهدين خدمت مصوبه سال ۶۹، مستخدمين سهميه بومي بخشنامه شماره ۱۷۰۹/۲۰۰ مورخ ۲۵/۱/۱۳۸۹ معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور).

۴- درخواست همكاران فرهنگي جهت انتقال به دليل ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر و همسر فرهنگي آنان (در صورتي كه زوجين فرهنگي باشند) به صورت موقت بررسي گردد.

۵- كليه حقوق و مزاياي مستمر و غيرمستمر منتقل شدگان (دائم و موقت) از تاريخ ۰۱/۰۷/۱۳۹۳ از محل اعتبارات اداره كل آموزش و پرورش مقصد پرداخت مي‌گردد.

مسئوليت نظارت بر حسن اجراي اين دستورالعمل و پاسخگويي به متقاضيان با توجه به تفويض كامل، با مديران كل آموزش و پرورش استان‌ها مي‌باشد. لذا تمهيدات لازم را به نحوي فراهم نمايند تا ضمن عدم مراجعه متقاضيان به واحدهاي ستادي، كليه مراحل انتقال و تعيين تكليف نهايي متقاضيان انتقال و ساماندهي آنان طبق جدول ضميمه صورت پذيرد. ضمناً فرآيند نقل و انتقال همانند سال قبل صرفاً از طريق سامانه hrm.medu.ir صورت خواهد گرفت.

وحيد كيارشي- معاون توسعه مديريت و پشتيباني

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام