اخبار اداری و استخدامی

پذیرش بار مالی اصلاحیه قانون شوراهای حل اختلاف از سوی رئیس جمهور منتخب

پذیرش بار مالی اصلاحیه قانون شوراهای حل اختلاف از سوی رئیس جمهور منتخب

شناسنامه قانون | 1808862

عضو کمیسیون قضایی مجلس از پذیرش بار مالی اصلاحیه قانون شوراهای حل اختلاف توسط آیت‌الله رئیسی خبر داد و گفت: این طرح در جلسات بعدی کمیسیون که دولت منتخب مستقر شود، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از فارس – حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس، گفت: در جلسه امروز اصلاحیه قانون شوراهای حل اختلاف اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما به دلیل عدم حضور نماینده شورای نگهبان در جلسه کمیسیون بنا شد این کمیسیون در جلسه ای با حضور نماینده شورا مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.

وی افزود: شورای نگهبان چهار ایراد به اصلاحیه قانون شوراهای حل اختلاف گرفته که عمده آن مربوط به اصل ۷۵ قانون اساسی و داشتن بار مالی برای دولت است. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آقای رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم بار مالی این اصلاحیه را پذیرفته و زمانی که مجدد این اصلاحیه بخواهد مورد بررسی قرار گیرد، دولت منتخب مستقر می شود و پس از ارائه نامه رسمی از سوی دولت سیزدهم مبنی بر پذیرش بار مالی این اصلاحیه موضوع با حضور نماینده شورای نگهبان در کمیسیون مورد اصلاح قرار خواهد گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام