فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به زودی به صحن علنی مجلس می‌آید

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را پیگیری می کنیم

عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگری مجلس شورای اسلامی به پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر اشاره کرد.

‏به گزارش شناسنامه قانون، اقبال شاکری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و رییس فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

بعد از رسمی شدن نیروهای ایثارگر، پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم.

این طرح قرار است بزودی در صحن مجلس مطرح شود.

جزئیات آن را به زودی اعلام خواهم کرد.

شناسنامه قانون | taf

مطالب مرتبط:

۰ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی و حذف شرکت‌های پیمانکار

16 دیدگاه

  1. باسلام.۱۲سال تمام هست که درشهرداری رشت به عنوان نیروی شرکتی مشغول به کارهستم.درهمین ۱۲سال خداراشاهدمیگیرم که همین کار باعث شده سلامت جسم وروح من راازدست دادم وکم کم سلامتی ام درحال به خطر افتادن هست.شمارابه انکسی که اعتقاددارید قسم میدم هرچه زودتر ماراتبدیل وضعیت بکنید که لااقل بعداز من همسر ویک فرزندم کمی بتوانند زندگی کنندتاازمن رازی باشندتا راحت بارسفرببندم قسمتان میدم خواهش میکنم.خواهش میکنم.

  2. سلام کسی که 20سال عمرشو در یک جا گذاشته و تلاش و عملکرد خوبی داشته ،همیشه در تنبیه کردن خیلی سریع دستورات انجام میشه اما برای ترفیع نه ،من معتقدم برای همچنین بحثهای باید وضو گرفت و هر دو طرف سوگند به قران یاد کنند که دراین بحث کلامی جز حقیقت نباشد یا حق

  3. لطفاتکلیف نیروهای شرکتی را مشخص کنید با 18 سال سابقه و مدرک دانشگاهی همچنان بلا تکلیفیم حقوق با اضافه کاری 5 میلیون می گیریم ولی ایثارگران بدون مدرک و سابقه رسمی می شوند و حقوق 15 میلیون می گیرند . معلمان هم همیشه بیکارند و حقوق بالا می گیرند تنها شرکتی ها ی ذکر شده هزینه به دوش دولت دارند؟ و اگر حقوقشان بالا باشد تورم ایجاد می شود؟ مگر ما خارجی هستیم ؟ مگر خورد و خوراک و زن و بچه نداریم ؟لطفا در سال جدید تکلیف شرکتی ها مشخص و حقوقهای همه یکسان شود در حال حاضر فقط حقوق شرکتی ها یک سوم رسمی هاست به غیر از مزایای دیگر که رسمی ها می گیرند ولی شرکتی ها نه

  4. واقعا ظلم وستم میشه به حال کسی که با زحمت مدرک گرفته وهموز پارتی یا موقعیتی برای کار پیدا نکرده.البته از مملکت پخمه پرور این قانونها برمیاد.

  5. سلام چرا نیروهای شرکتی بانکها که سابقه بالا دارند را تبدیل وضعیت نمی کنند و خانواده ایثارگران را با سابقه بسیار کم تبدیل وضعیت می کنند ؟ لطفا تکلیف همه را مشخص کنید و محیط کار را بیش از این عذاب آور و پر تنش نکنید

    1. شما برای هر دستگاهی کار میکنی حقوق میگیری حالا چرا طلبکارانه صحبت میکنید؟ تکلیف هم مشخصه شما از روز اول میدونستی که شرکتی هستی. تمام

      1. بعلت اینکه قرار نبود قرار دادهای سفید امضاء هم نوعی قرار داد واسه انجام کار بشه قرار نبود صد ها نوع قرار داد انجام بشه نمیشه هر کی سبیل داره را بابا خطاب کرد اما میشه نظر نداد

  6. چرا فرزند ایثار گر با سابقه کم رسمی بشه . وکسی که عمر و جوانیش را در محل کارش گذاشته هنوز شرکتی و بلا تکلیفه ایثار گر هم مثل همه مردم مگر بخاطر پول و مزایای مادام العمر جنگیده ؟؟؟

  7. با سلام 17 ساله که با مدرک کارشناسی در یکی از بانکها مشغول بکارم و 46 ساله ام هر سال با امید اینکه قانونی بیاید و رسمی شویم انتظار کشیدیم . حال بعد از این همه انتظار بفکر تبدیل وضعیت خانواده جانبازین و… هستند ما منکر زحمات جانبازین عزیز نیستیم اما چرا کسی که شاید فقط چند سال سابقه دارد و پدرش 2 سال جانبازی معمولی (زمینی) دارد تبدیل وضعبت شود بعد امثال من که 17 سال سابقه دارم وسنم از کارکردن درجای دیگر گذشته و پدرم کلی خدمات برای کشور درپشت جبهه انجام داده اما مدرکی نداردهمینطور بلاتکلیف و شرکتی بمانیم گناه ما چیست ؟ لطفا فکری برای ماکه سابقه و سنمان بالاست بکنید با تشکر

  8. حق افراد کسانی میخورند که با سهمیه ایثار گری و جانبازی آمده اند داخل به عنوان نیروی موقت آمدند و الان میخواهند رسمی شوند.

  9. نیروهای شرکتی که اکثرا سواد و علم کافی ندارند با پارتی و فامیل بازی توسط مدیران فامیل وارد سازمانها میشوندو حق کسانی که نخبه و باسواد هستند را ضایع میکنند. الانم با مظلوم نمایی میخواهند استخدام رسمی بشوند. باید جذب سازمانها کلا از طریق آزمون استخدامی سراسری صورت پذیرد ونیروهای شرکتی تعدیل و اخراج شوند.

    1. این نیروهای شرکتی خاک میخورند زحمت میکشند جون میکشند عرق میریزند از نیروهای رسمی بیشتر زحمت میشکند ولی حداقل یک حقوق را میگیرند و متاسفم که همچین تفکری دارید آیا نخبه یا با سواد زحمت کارگری میکشد یا علاقه شدید به پشت میز نشینی دارد !؟ نخبه و با سواد خوب است اما درصدی نه کل سیستم

      1. اینجا بحث عدالته. لطفا سفسطه نکنید.
        ما از عدالت صحبت میکنیم این آقا شروع میکنه به مظلوم نمایی و اینکه شرکتی زحمت میکشه و فلان و …
        عزیزم حرف ما عدالته “عدااااااااالت”
        در ضمن هر کسی هر جا کار کرده حقوقش رو گرفته چرا منت میزارن سر دولت. اگه حقوقش کم بوده خب از قبل میدونستید و یا بعدش که فهمیدید. اگه بد بود یا کارتون سخت بود استعفا میدادید.
        اگه موندید یعنی خوب بوده و از بیرون بیشتر دریافتی داشتید (لازم به ذکره که کارتون هم از شرکتهای بیرون راحتتره). پس غر نزنید. خدا رو هم شکر کنید.

    2. منم با نظر مسعود موافقم چون طبق قانون، استخدام فقط بايد از طريق آزمون استخدامي باشه و نميشه كه قانون رو زير پا گذاشت و يا نميشه كه هر موقع دل مون خواست قانون رو تغيير بديم.
      از طرفي مثلا من خودم در آزمون استخدامي قبول نشدم و استخدام نشدم و مشكلي هم با اين موضوع ندارم چون براساس عدالت بوده و من نتونستم در آزمون عملكرد خوبي داشته باشم ولي چرا بايد اوني كه حتي آزمون هم نداده استخدام بشه؟ مشكل اصلي اينجاست!
      از طرف ديگه اين نيرو هاي شركتي دقيقا مثل نيروهاي شركت خصوصي هستند و همون قدر حقوق ميگيرن كه درست هم هست چون برتري ندارن نسبت به هم. حالا چرا اين شركتي ها ادعا ميكنن حقوقمون كمه و وضعيت زندگيمون خيلي سخته و نيرو هاي بخش خصوص اين ادعا رو ندارن اله اعلم!!
      چرا بايد كارگري كه براي دولت كار ميكنه توقع استخدام داشته باشه ولي كارگري كه توي شركت خصوصي كار ميكنه نه؟
      چرا دولت همواره توجه بيش از اندازه به كارگر هاي خودش و حقوق و مزايا شون و امنيت شغلي شون داره ولي در مورد كارگر هاي شركت خصوصي اين حساسيت و توجه وجود نداره؟
      در صورتي كه از نظر شاءن و شخصيت و حقوق و مزايا و امنيت شغلي و توانايي و … با هم برابر هستند.

      1. متاسفم برای شما با این دیدگاه غرض ورزانه و تبعیض آمیز
        بنده به عنوان شرکتی شاغل در اداره دولتی لیسانسم رو از دانشگاه علوم پزشکی تهران گرفتم پس بی سوادم
        با آزمون وارد شرکت شدم با رتبه 14 پس پارتی بازی شکل گرفته
        برادر محترم منم کلی آزمون استخدامی دادم تو آزمون قبول و اکثرا تو مصاحبه رد می شدم و الان شاهد رسمی شدن همکار ایثارگرم هستم با سابقه 2 سال خدمت که از قضا ایشون با پارتی بازی وارد شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام