آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

فراخوان انتصاب پست‌های مدیریتی سازمان تبلیغات اسلامی

دعوت به همکاری از سوی سازمان تبلیغات اسلامی

در اجرای سیاست شایسته‌گزینی سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای خارج شدن از دایره محدود مدیریتی و انتخاب شایسته‌ترین نیروها، سازمان تبلیغات اسلامی دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با توجه به بازنشستگی برخی کارکنان شاغل سازمان در مسئولیت‌های مدیریتیِ تعدادی از استان‌های کشور و در اجرای سیاست شایسته‌گزینی سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای ایجاد شفافیت در انتصابات، خارج شدن از دایره محدود مدیریتی، ایجاد فرصت برای همکاران توانمند و انتخاب شایسته‌ترین نیروها برای سمت‌های مدیریتی و به‌منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های افراد متخصص، باتجربه و مستعد، سازمان تبلیغات اسلامی «برای تصدی پُست‌های معاون اداری و مالی، رئیس اداره امور مالی و ذیحسابی و رئیس ادارۀ امور اداری و پشتیبانی برخی ادارات کل استان‌های سراسر کشور»، از تمامی متخصصان داوطلب واجد شرایط برای قبول مسؤولیت دعوت به همکاری می‌کند.

افرادی که دارای شرایط انتصاب و انگیزه برای پذیرش مسؤولیت در سمت‌های یادشده هستند تا پایان روز ‌پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ برگۀ درخواست را تکمیل و ارسال کنند.

ارسال رزومه صرفاً از طریق ایمیل به آدرس [email protected] امکان‌پذیر است. همچنین برای هرگونه پاسخگویی با شماره تلفن ۸۸۸۹۶۲۲۰ ادارۀ ارزشیابی و آموزش ضمن خدمت (آقای عباسپور) تماس حاصل فرمایید.

ارزیابی شایستگی‌های عمومی – اختصاصیِ متقاضیان توسط کارگروه بررسی صلاحیت‌ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت. پس از مرحلۀ انتخاب اولیه داوطلبان برای ارزیابی شایستگی‌های پست موردنظر به کانون ارزیابی شایستگی معرفی خواهند شد.

برای مشاهدۀ شرایط احراز پست‌ها و قالب رزومه به پیوست‌ها مراجعه شود. لازم به‌ذکر است که در شرایط برابر، اولویت با نیروهای درون‌سازمانی، بومی و جوان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این فراخوان دعوت به همکاری می‌توانند از طریق لینک‌های ذیل، فرم مربوطه را کامل و ارسال کنند.

فرم شرایط انتصاب رئیس اداره امور مالی و ذی حسابی

فرم شرایط انتصاب معاون اداری مالی

فرم شرایط انتصاب رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی

فرم رزومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام