کتاب استخدامی
اخبار اداری و استخدامی

اولویت های ۶گانه کمیسیون اجتماعی مجلس تعیین شد/ اعتراض به رد طرح ساماندهی در کمیسیون اقتصادی مجمع

اولویت های ۶گانه کمیسیون اجتماعی مجلس تعیین شد/ اعتراض به رد طرح ساماندهی در کمیسیون اقتصادی مجمع

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم از بحث و بررسی و بررسی اولویت‌های این کمیسیون و ارزیابی ۶ اولویت اصلی آن در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ولی داداشی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس؛ در تشریح جزئیات نشست امروز بعدازظهر (یک‌شنبه ۱۴ مردادماه) این کمیسیون گفت: این جلسه با دعوت از نمایندگانی از مرکز پژوهش‌ها به همراه کارشناسان حوزه اجتماعی آن، نمایندگانی از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و همچنین نماینده دیوان محاسبات تشکیل شد و با حضور اکثر اعضای کمیسیون، اولویت‌های کمیسیون اجتماعی بحث و بررسی و تقریبا اهم این اولویت‌ها تعیین و آماده شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: نمایندگان کمیسیون اجتماعی در این جلسه ۶ اولویت موضوعی کمیسیون را ارزیابی کردند که حتما در ادامه مسیر کمیسیون در مسائل مربوط به این ۶ اولویت فعالیت خواهیم کرد.

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس موارد زیر به عنوان اولویت‌های شش‌گانه تصویب شد:

اولویت های ۶گانه کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم

  • اولویت نخست؛ «روابط کار، نظام بازنشستگی و بیمه‌های اجتماعی»
  • اولویت دوم؛ «حمایت‌ها و مساعدت‌های اجتماعی»
  • اولویت سوم؛ «آسیب‌های اجتماعی»
  • اولویت چهارم؛ «نابرابری و مهاجرت و همچنین همبستگی اجتماعی»
  • اولویت پنجم؛ «مشارکت‌های اجتماعی»
  • اولویت ششم؛ «امور اداری و استخدامی»

داداشی با اشاره به ردیه کمیسیون اقتصادی مجلس به لایحه ساماندهی کارکنان دولت که در روزهای پایانی مجلس یازدهم تصویب شد، گفت: به همین مناسبت در ابتدای نشست کمیسیون این موضوع هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت، برخی نمایندگان کمیسیون به صورت موردی در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت تبادل نظر کردند؛ اعتراضاتی هم به ردیه کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتند که در این جلسه به برخی از آن‌ها اشاره شد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

1 دیدگاه

  1. با سلام وعرض ادب معلمین نهضت بعد از سال ۹۲عمرو جوانی وبهترین لحظات خودشونو در این مسیر سخت وطاقت فرسا صرف کردند وهم چنان در بلاتکلیفی به سر میبرند اکنون که امار بیسوادی صفر شده تورو امام زمان تکلیف این نیروها را مشخص کنید کلا از زندگی نا امید شدیم ثانه ای نیست به مرگ فکر نکنیم لطفا کاری کنید قبل از انکه خیلی زود دیر شود به داد این نیروهای مظلوم برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام