کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

ورود به سامانه دولت یار | dolatyar.aro.gov.ir

ورود به سامانه دولت یار | dolatyar.aro.gov.ir

شناسنامه قانون-  صفحه ثبت نام و ورود به سامانه دولت یار در بستر اینترنت بالا آمد.

به گزارش شناسنامه قانون، سازمان اداری و استخدامی کشور در یکی از زیردامنه های درگاه اینترنتی خود، صفحه ورود به سامانه دولت یار را با آدرس dolatyar.aro.gov.ir طراحی کرده است.

این سامانه به منظور معرفی مدیران شایسته و تراز جمهوری اسلامی ایران در راستای شایسته گزینی، حفظ و افزایش استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی کشور در دستگاه‌های اجرایی و با در نظر گرفته نظرات خبرگانی و مشارکت عمومی طراحی شده است.

پیش از این لطیفی، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام خبر راه اندازی سامانه دولت یار گفته بود: کاری را از قبل با دستور رئیس جمهور شهید شروع کردیم مبنی بر اینکه سامانه‌ای ایجاد شود برای معرفی افراد شایسته برای انتصاب در پست‌های مدیریتی،که این کار تمام شده است، سامانه‌ای تحت عنوان دولت یار تهیه شده است، این را به دولت چهاردهم هدیه می‌دهیم که از این سامانه استفاده کنند.

به گفته وی، افرادی که شایستگی دارند در این سامانه ثبت نام می‌کنند که در دستگاه اجرایی از ظرفیت‌ها استفاده کنند، هر موقع دولت منتخب اعلام کنند ما این سامانه با همه امکانات را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

شعاری که در صفحه ورود با استفاده از شعار رئیس جمهور منتخب به چشم می‌خورد این است: «برای ایران، با ایرانیان، بر اساس حق و عدالت»

هنوز خبری از دولت در حال تشکیل چهاردهم مبنی بر موافقت با استفاده از این سامانه منتشر نشده است. ضمن اینکه هنوز لینک ورود به سایت و ثبت نام در این سامانه با اختلال همراه است.

تصویر صفحه ورود به سامانه دولت یار:

ورود به سامانه دولت یار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام