کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان

تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان در هیئت وزیران

شناسنامه قانون- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تصویب تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت:

«بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبرهای خوشی در راه است.

با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیأت دولت، در روزهای آینده مبلغی به صورت علی الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب سازی، تسویه قطعی به عمل آید.»

تکمیلی: تعیین مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به عنوان علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری

گفتنی است، بر اساس بند الحاقی یک ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه، به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق و فوق العاده‌های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه و همتراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه اقدام لازم را به عمل آورد. این افزایش از سال ۱۴۰۳ در سال اول معادل ۴۰ درصد و در سال‌های دوم و سوم هر کدام ۳۰ درصد مابه‌التفاوت تا ۹۰ درصد یاد شده خواهد بود. آئین‌نامه اجرایی این بند به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان:

تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

53 دیدگاه

  1. نهایتا ممکنه یک میلیون تومان واریز بکنند بعد آبروی ما بازنشستگان بیجاره را جلوی زن و بچه و نوه بردند که بابا وضعتان خوب شده و سطح انتظارات اونها را از ما بالا برده اند در صورتیکه مبلغ واریزی شاید پول دو کیلو گوشت گرم نباشه .

    1. سلام من بازنشسته کشوری با. سی سال سابقه کار ی با مدرک لیسانس که روزگاری مدیر هم بودم با 12میلیون حقوق قبض برق سه میلیونی پیامک شد ماندم چکار کنم قرار شد آخرین النگوی خانمم را بفروشیم وپول برق بدهیم جالب است بخاطر داشتن فرزندوعروس در اطاق دیگر از ترس قبض بالا در مدت گرمای شدید کولر اطاق مان را روشن نکردیم پس پشت سر هم نگوید حقوق بازنشستگان بالا رفت فعلآ هیچی از حقوق بالا ندیدیم جز بدهی وقسط.

  2. لطفاً نظر روشن و واضح اعلام کنند آیا سازمان تامین اجتماعی مشمول این مصوبه می شود یا نه.
    خیال ما تامین اجتماعی ها هم راحت کنید.تشکر

    1. چندین ماه است توبوق وکرنا کرده اید حقوق بازنشستگان افزایش یافت ومرتب تب تند تورم رابالا بردید حالا که تورم چندصد در صدی را به مردم تحمیل کردید باز هم وعده چند روز آینده ای که معلوم نیست کی باشد میدهید ؟ عجبا به این رو که رودست سنگ پای قزوین را آورده با وقاحت تمام چشم در چشم مردم دروغ میگویید،این جلسه رانمی شد زودتر برگزار کردتا ارزش صناری که قرار است اضافه کنید کمتر از بین برود؟

    2. تا این لحظه که فعلا وعده عمل نشده است، از طرفی ما بازنشستگان ۱۴۰۱/٫۰۷/٫۰۱ آموزش و پرورش به بهانه های واهی از ۵ درصد متناسب سازی حقوق که هم شاغلین و هم سایر بازنشستگان تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱مشمول شدند بی بهره مانده (ماهیانه حدود یک میلیون تومان در حقوق و سی میلیون تومان هم در پاداش)و حقمان ضایع شده، و این ظلم و ناحقی را به هیچ مسولی نمی بخشیم ، (نه زنده و نه مرده شان)

    3. نزدیک انتخابات که میشه ،حق وحقوق مردومو معطل نگهمیدارن،وتشنه ترشون می کنند.کی گفته که چون فرد از حقوق بیمه ریخته شده پدرش استفاده میکنه حق درامد نداره؟؟؟در کشور ثروتمندی مثل ایران.جلو زدوبند ومافیا هارو بگیرید تا ویروسها نابود شوند،در هرزمینه ای

  3. دوست گرامی هم سان سازی 90درصد در دولت قبل اجرا شده الان وقت انتخابات هست اینطور سر صدا می‌اندازید چرا قبل از مرحوم رئیسی این کار نکردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام