کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش با ۷۰۰۰ نفر جذب جدید

اعلام تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش با ۷۰۰۰ نفر جذب جدید

شناسنامه قانون- وزیر آموزش و پرورش خبر از تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش به تعداد ۷۰۰۰ نفر داد.

صحرایی در یک مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه ظرفیت اعلام شده (۲۲ هزار نفر) آزمون استخدام دبیر آموزش و پرورش تکمیل نشده است، اعلام کرد که به زودی مرحله تکمیل ظرفیت برای استخدامی دبیر و هنرآموز برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه وزیر آموزش و پرورش در ادامه از قبولی قطعی ۱۵ هزار نفر در آزمون خبر داده است، بنابراین تکمیل ظرفیت اعلامی، به میزان ۷۰۰۰ نفر خواهد بود.

آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز در ۱۲ مردادماه امسال برگزار شد و قرار است ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر از طریق این آزمون در آموزش و پرورش جذب شوند. داوطلبان پذیرفته شده در مرحله کتبی آزمون استخدام دبیری، فرایند ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و گزینش) را پست سر گذاشته و کارنامه نهایی خود را مشاهده نمودند.

بیشتر ببینید: دانلود سؤالات آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش+ پاسخنامه

29 دیدگاه

  1. توروخدا کارنامه قرمزا رو هم دریابید.. سختمونه یک سال دیگه عمرمون پای آزمون هدر بره .. شدیم مرده متحرک بدون انگیزه..از من تو آزمون تاهل و فرزند رو لحاظ نکردن..به ما جوانها فرصت شغلی بدید

  2. سلام لطفا پذیرش رو بالا ببرید سهمیه جانبازاها و کسانی که چند سال پیش دبستانی درس. دادن حمایت کنید و جذب کنید این چند سال پیش دبستانی فی سبیل الله بوده حتی کرایه ماشین هم نمی‌شده خواهشن قشر معلمین پیش دبستانی رو مد نظر و در اولویت قرار دهید

  3. متاسفانه از یه طرف ملا، از یه طرف ایثارگرا، از یه طرف دیگه متاهلی، از طرف دیگه بومی بودن.آخه این چه ظلمیه دارید انجام میدید.این سهمیه ها رو من ندارم باید خودمو بکشم تا عدالت انجام شه؟

  4. واجب تر از همه استخدام معلمان خرید خدمات و حق التدریسی است که سالها با حقوق ناچیز و در دورترین روستاها خدمت کرده اند.
    البته اگر مسئولان اینرا درک کنند.چونکه هیچ وقت پا در آن روستاها نگذاشته اند تا اینرا بفهمند

  5. سلام کاش از قبولیهای دبیری سال گذشته هم استخدام میکردین . ما قبول شدیم ولی در مصاحبه چیزهای به درد نخور پرسیدند و رد کردند ،!!!!!!! .

  6. تروخدا برای کارنامه قرمز ها هم تکمیل ظرفیت بزارید من با اختلاف امتیاز ۱۷.۵ کارنامه قرمز شدم اگه امسال قبول نشم سال بعد سنم دیگه جوابگو نیست. ترو خدا همیشه درسم خوب بوده. عدالت داشته باشید ..

  7. لطفاظرفیت روبالاببرین تاکسانی ک ترازبالاهستندولی کارنامه قرمزشدن بتونن قبول شن وازسهمیه ایثارگری هم اگه دارن بتونن استفاده کنن

    1. مسئولین‌‌مجلس‌آقای‌وزیر‌و‌سایر‌مسئولین‌خواهش‌‌می‌کنم‌ظرفیت‌را‌بیشتر‌کنید‌همون‌شش‌میلیون‌حقوق‌را‌به‌جوانان‌بدید‌تا‌ازدواج‌کنند‌مشکل‌‌کل‌جامعه‌حل‌بشه‌تنگ‌نظری‌را‌کنار‌بزارید‌شما‌را‌به‌خدا‌و‌رسول‌خدا‌قسم‌می‌دهم‌گیر‌الکی‌ندید‌

    1. از کارنامه قرمز ها هم استفاده کنید اگه خدا رو قبول دارید…!! من عاشق تدریس و معلمی هستم و مطمئن هستم صد در صد تو این شغل موفق میشم من اینو توی وجودم میبینم و الان ازتون درخواست داریم ما رو هم توی تکمیل ظرفیت قرار بدید و این فرصت رؤیایی رو به ما هم بدید…مطمئن باشید خیلی خوبیم مااااا….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام