کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

جلسه ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

جلسه ویژه کمیسیون اجتماعی درباره ساماندهی استخدام کارکنان دولت

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه ویژه این کمیسیون برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از تسنیم، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی تصویب و به جلسه علنی ارجاع شد و در صحن علنی نیز مورد موافقت اکثریت نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از آن طرح ساماندهی کارکنان دولت جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد که هم شورا و هم هیئت عالی نظارت ایراداتی نسبت به این طرح گرفتند که طرح جهت بررسی و رفع ایرادات و ابهامات به مجلس بازگشت و به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: یکی از ایرادات داشتن بار مالی طرح است که مطرح شده و برخی دیگر از ایرادات ابهامات و تعاریف است که رسیدگی به این موضوعات در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد.

گودرزی اضافه کرد: به دلیل اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شده است در جلسات گذشته بررسی پیشنهادات اعضا درباره لایحه در دستورکار کمیسیون اجتماعی بود و امکان ارزیابی ایرادات نسبت به طرح ساماندهی کارکنان وجود نداشت.

نماینده درود و ازنا در مجلس بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع قرار است در جلسه‌ای ویژه که در هفته آینده برگزار خواهد شد، با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع این طرح بررسی و گزارش کمیسیون درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت جهت بررسی در جلسه علنی و تعیین تکلیف این موضوع، تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

گفتنی است، به تازگی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در توئیتی به طرح ساماندهی کارکنان دولت اشاره کرد و نوشت:

«قرار بود سازمان اداری و استخدامی کشور در تعامل با مجلس طرح ساماندهی کارکنان دولت را به سرانجام برساند، طرح مجلس چالش های آینده نظام اداری کشور را سامان می دهد، اما این موضوع مغفول مانده است.»

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

33 دیدگاه

  1. برا جلوگیری از تبعیض باید امتحان وبودی برا همه گرفت نه اینکه فقط فک و قامیلاتونو رسمی کنین اونم با پارتی یازی.طرف ده نفر اشناهاش زو اورده تو سازمان یعد مردم عادی هیچ .عدالت نیست بخدا

  2. سلام خسته نباشید خواستم بگم شرکت نفت استخدامی داردیانه پدرم ومادرم فوت کردند و بیکارهستم دیپلم برق صنعتی متولد سال ۱۳۶۸هستم خواهش پیگیری کنید

  3. تو رو به خدا دیگه خسته شدیم .شب به امید اینکه فردا این طرح درست میشه سر به بالین می‌گذاریم.مسولین محترم خواهش میکنیم ،امیدمان رو ناامید نکنید .

  4. سلام خواهشمندیم بهونه برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی نیارید همه سابقه بالا و نیازی برای تغییر و افزایش حقوق ندارن لااقل رسمی کنید و گره ایی باز کنید… دعای خیر برای خودتون به جا بزارید ….

  5. لطفا کارکنان مزایده ای بازیافت مناطق۲۲ گانه شهرداری تهران را هم ساماندهی کنید

    همیشه با قرارداد های مزایده ای یک ساله یا دوساله حتی چند ماهه با کارکرد بالای ۱۵ سال حتی بیمه پردازی منظم و مستمر نداشتیم همیشه هنگام تغییر پیمانکار بیمه های ما پرداخت نشده

    از دیپلم تا فوق لیسانس هم داریم

    لطفا آقای زاکانی و دولت و مجلس فکری به حال ساماندهی ما هم انجام دهند تا از آرامش کاری، حقوق و بیمه مستمر برخوردار شویم

    خداوند خیر دهد

    1. دلتان را صابون نزنید. مدیری می گفت من به کارمندان که نمیتوانم بگوئیم ۱۰میلون بده ولی به پیمانکار میتوانم بگوئیم ۱۰۰میلون بده وگر نه بدبخت میشوی .پس چرا باید این مدیران باید از این سفره جدا شوند

  6. بادرود ارزوی سلامتی همه هموطنان
    ماشرکتی ها دیگه نفسمون برید خسته شدیم وواقعا امیدی نداریم،، همه گرونی بدبختی ماله کارگره کارمنده ضعیفه،، قشنــــــــــــــگ داریم رودست میخوریم امروز فردا میکنند تا شب انتخابات بعدم هیچ،، اصلا زندگی هیچ اینده فردا هیچ بخدا نمیدونیم چیکارکنیم بریدیم گریه کنیم دادبزنیم اخه بدبختی کاری هم نمیاد ازما فقط یه چیز همه کارگران متحد باشیم اونم که بعیده ??

    1. باسلام نیروی شرکتی هستم ‌خواهش میکنیم یکبارهم که شده دادتموم کنید دوساله این طرح ..بچه مریض دارم هر۴ماه یکبار حقوق میدن اونم قطره چکانی…امسال دواودکتر برنمی‌آیم تاکی بیگاری..

  7. بابا واقعا مسخره است یا دارین مسخره میکنید. یکبار برای همیشه همه عناوین دستگاههای اجرایی درگیر در این موضوع تشکیل جلسه بدین و خلاص کنید این بازی بچگانه رو.
    مجلس میفرسته شورای نگهبان اون از سازمان اداری استخدامی استعلام میگیره و برمیگردونه. مجلس دوباره میفرسته شورای نگهبان اونم میفرسته اداری استخدامی این دفعه اونا ایراد میگیرن و برعکس …
    خب یکبار توی یک جلسه بشینین همه باهم، اگر همه بودن جلسه رو شروع کنید و اگر نه، جلسه کنسل یا رای نفر غایب به رای گذاشته بشه…
    تموم کنید این بازی “های برو های بیا سیب و گلابی”.

    1. به نظرت وقتی یه کارمند شرکتی بیشتر ازش کار میکشن و نصف کارمند رسمی پول میدن و هر بار که اعتراضی میکنن بهش میگن تضمین شغلی نداری و اون شرکتی بدبخت از اعتراضش برمیگرده مگه مغز خر خوردن این کارو بکنن این ی بازی سیاسی بیش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام