آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

دفترچه آزمون استخدامی دبیری سال ۱۴۰۲ هفته آینده نهایی می‌شود/ امتیازات ویژه معلمان

امتیاز ویژه آزمون استخدامی دبیری سال ۱۴۰۲ برای معلمان حق‌التدریس، نهضتی، مهرآفرین و خرید خدمات

شناسنامه قانون- رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از تخصیص یک امتیاز ویژه برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیری معلمان حق‌التدریسی، نهضتی، مهر آفرین و خرید خدمتی خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون، میثم لطیفی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه پیش بینی ما برای سال ۱۴۰۲ استخدام بیش از ۱۲۴ هزار نفر نیروی کار است، گفت: مجوز بیشترین جذب مربوط به آموزش و پرورش با ۵۶ هزار نفر و سپس ۲۵ هزار نفر برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هفته قبل نیز دهمین آزمون استخدامی فراگیر برای پنج هزار نفر در ۱۸ دستگاه اجرایی برگزار شد، اظهار داشت، اگر نتایج آن ظرف یک ماه آینده توسط جهاد دانشگاهی اعلام شود، مراحل استخدامی این عده نیز طی خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اینکه از کدام گروه از داوطلبان، حق التدریسی، نهضتی و یا که از مهر آفرین‌ها جذب نیرو صورت خواهد گرفت، گفت: مسیر اصلی جذب و استخدام معلم ما دانشگاه فرهنگیان است و ۲۵ هزار نفر از ۵۶ هزار استخدامی از این طریق جذب خواهند شد. یک بخش هم از طریق آزمون آموزگاری و مدارس استثنایی انجام می‌گیرد.

دفترچه آزمون استخدامی دبیری سال ۱۴۰۲ هفته آینده نهایی می‌شود

لطیفی افزود: برای آزمون دبیری ما دیروز جلسه‌ای با وزیر و معاونین ایشان داشتیم و به جمعه بندی خوبی رسیدیم زیرا چون جزئیات نقطه محل‌ها اعم از اینکه چه معلمی در چه مقطعی و با چه جنسیتی و برای کجا می‌خواهیم جذب کنیم باید در دفترچه ها قید شود و وزارت آموزش و پرورش تغییراتی را در این نقطه محل ها داده بود که مقرر شد تا شنبه به ما اعلام کنند تا بتوانیم دفترچه های آزمون را توزیع کنیم.

امتیازات ویژه معلمان در آزمون استخدامی

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرد: همه کسانی که در نهضت به صورت حق التدریس، خرید خدمت نهضتی و مهر آفرین و سایر مدل‌ها را ما پیشنهاد دادیم در آزمون سنواتشان جزو هم تجربه کاری آنها محسوب شود تا سقف سنی برای آنها در آزمون بالاتر برود و طبیعتا در مصاحبه هم این افراد چون تجربه بالاتری دارند، امتیاز بیشتری خواهند گرفت.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام