آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

بخشنامه شناور شدن ساعت کار مادران شاغل دارای فرزند خردسال به صورت فوری صادر می‌شود

خزعلی: بخشنامه شناور شدن ساعت کار مادران شاغل دارای فرزند خردسال به صورت فوری صادر می‌شود

شناسنامه قانون- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: درباره شناور شدن شروع ساعت کار بانوان بخشنامه صادر خواهد شد تا بانوانی که کودک زیر ۷ سال دارند از این مزیت بهره ببرند.

به گزارش شناسنامه قانون، انسیه خزعلی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با شناور شدن ساعت کاری بانوان گفت: رئیس جمهور با جدیت دستور پیگیری این موضوع را در جلسه هیات دولت صادر و تاکید کرد که مساله بانوان و به ویژه بانوانی که فرزند خردسال دارند باید مورد توجه قرار بگیرند و تخفیف ویژه برای آنها قائل شویم.

خزعلی در خصوص زمان اجرا و ابلاغ این بخش‌نامه گفت: این موضوع فوری بخش‌نامه خواهد شد و همین روزها به نتیجه خواهد رسید؛ چراکه شخص رئیس‌جمهور بر پیگیری این موضوع تاکید ویژه دارد.

وی تاکید کرد: زمانی که بخش‌نامه شود ادارات و مجموعه‌های مختلف ملزم هستند این موضوع را اجرایی کنند.

گفتنی است، بر اساس بند (۴) تصویب‌نامه هیئت وزیران،:

به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی (موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری) و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از پانزدهم خرداد ماه تا پانزدهم شهریور ماه هر سال، از ساعت ۶:۰۰ است. تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش نمایند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام