کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ساعت کاری کارمندان

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ساعت کاری کارمندان

شناسنامه قانون- ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و قاعده شناوری ساعت شروع به کار در شهر تهران نیز لغو شد.

اطلاعیه ساعت کاری کارمندان

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.

دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان ۴۴ ساعت کار در هفته مطابق با ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.

همچنین به اطلاع می‌رساند با هدف تسهیل رفت‌وآمد شهروندان، ارائه خدمات ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری از طریق قطار شهری، اتوبوس، تاکسی و همچنین قطارهای حومه‌ای، متناسب با این تغییر، هماهنگ خواهد شد.

در این بازه زمانی ساعت آغاز به کار واحدهای ستادی (دستگاه‌های اجرایی- ملی)، مستقر در شهر تهران شناور نبوده و هماهنگ با تمامی دستگاه‌ها ۶ صبح است.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

50 دیدگاه

  1. آقا مگه مژدگانی میخواین بریم که ساعت ۶ بریم سرکار شهر و استان ما تا ساعت ۸ هم هوا سرد هست حداقل اختیار اجرا رو بزارن با استاندار که با توجه به شرایط آب و هوایی استان تصمیم گیری بشه

  2. “همچنین به اطلاع می‌رساند با هدف تسهیل رفت‌وآمد شهروندان، ارائه خدمات ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری از طریق قطار شهری، اتوبوس، تاکسی و همچنین قطارهای حومه‌ای، متناسب با این تغییر، هماهنگ خواهد شد”
    هماهنگی را خوب اومدین

    1. برای تهران تو سازمان بنادر و دریانوردی ساعت کاری تا 14:45 شده، یعنی عملا نیم ساعت اضافه شد به ساعت کاری. حالا معلوم نیست باقی دستگاه ها چجوری باشه.

  3. با سلام این ساعات کار ظلم بزرگ است به کارمندان شهرستانی. کارمندان شاغل در استان تهران و سایر استانهای بزرگ از شنبه تا چهارشنبه ساعت شش صبح تا ساعت یک ولیکن شهرستانی های از شنبه تا پنجشنبه ساعت شش تا یک بیایند.چرا شهرستانی ها باید یک روزبیشتر از تهرانی ها کارکنند؟آیا این ظلم در حق کارمندان شهرستان ها نیست ؟

  4. سلام دانشگاه شیراز اعلام کرده تا ۱۰ تیر ساعت کاری ۷:۴۵ تا ۱۵:۴۵ هست. به هیچ عنوان کم یا تغییر نمی دهد. هیات وزیران و رییس سازمان اداری و استخدامی برای خودش گفته.

    1. ای وای بیچاره مردم آن منطقه که با افزایش مصرف برق روبرو می شوند. و برق شون قطع می کنند. خداییش ۷:۴۵ هستند؟؟؟ یعنی ساعت نزدیک به ۹.!!!!!!!!!!!!!!!!!
      دولت باید با این مدل دستگاه ها برخورد و جریمه نقدی کند.

      1. حالا باور کردی اگه ۶ بیان مصرف کم میشه ، نه هیچ فرقی نمیکنه .‌‌اینکارها فقط در راستای کارمند آزاری دولت هست که کارمندان کلافه کنه ولی کنم برن . آخه یکی بگه من ۲۴ساا تو این دولت خراب شده بودم چ حور برم . بازنشسته م کن .نامردم بمونم قیافه شما رو ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام