آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اتمام بررسی لایحه دو فوریتی قانون تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی

اتمام بررسی لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی/ گزارش نتیجه بررسی این لایحه به صحن مجلس ارجاع می‌شود

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از اتمام بررسی لایحه دو فوریتی قانون تشکیل وزارت بازرگانی در این کمیسیون و ارجاع گزارش نتیجه بررسی آن به صحن مجلس خبر داد.

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار امروز (دوشنبه اول خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست ادامه رسیدگی به لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار داشت.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت بررسی ماده واحده و ۸ تبصره این لایحه با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و معاون حقوقی رییس جمهور به اتمام رسید و گزارش آن جهت بررسی به صحن علنی ارجاع خواهد شد.

بررسی مصوبه کمیته موارد خاص پیرامون طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: بررسی مصوبه کمیته موارد خاص در خصوص طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار این نشست قرار داشت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، معاون حقوقی رییس جمهور و نمایندگانی از اتاق بازرگانی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تامین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات حضور داشتند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام