اخبار اداری و استخدامی

مخالفت نمایندگان مجلس با تمدید حکم تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۲

مخالفت نمایندگان مجلس با تمدید حکم تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۲

شناسنامه قانون- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تمدید اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۲ مخالفت کردند.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۵ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲، با پیشنهاد الحاق یک بند به تبصره ۲۰ لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۲ درباره تبدیل وضعیت ایثارگران با ۷۲ رأی موافق و ۱۱۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۸ نماینده حاضر در مجلس مخالفت کردند.

با توجه به اینکه این موضوع در لایحه دولت و گزارش کمیسیون تلفیق بودجه نیامده است، موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۲ اجرا نخواهد شد.

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در این مورد، گفت: با مصوبه سال گذشته ۶۰ هزار نفر در نوبت استخدام هستند که منبعی برای آن‌ها وجود ندارد و همین طور هم به این تعداد اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: ما نخبگانی داریم که سال‌ها کار کردند، اما استخدام نشدند و در مقابل کسانی از راه نرسیده، به واسطه موضوع تبدیل وضعیت استخدام می‌شوند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

1 دیدگاه

  1. واقعا متاسفیم که در ارگانهای دولتی و بانکها نیروهای شرکتی سابقه بالا با مدرک تحصیلی و سن بالا رفته بلاتکلیفند مانده اند و (چه بسا خیلی ها هم از ایثارگران بیشتر به کشور خدمت کردند اما برای رضای خدا و بدون مدرک )و ایثارگران بدون سابقه و مدرک رسمی شدند و این ظلم بزرگی در حق بقیه بوده و هست و ارگانها بدست آدمهای بی سواد افتاده….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام