آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

انتصاب فاطمه پهلوانی به عنوان رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران

جمشید انصاری، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی فاطمه پهلوانی را به عنوان رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران منصوب کرد.

شناسنامه قانون | 783472 222 1530447257

در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند سرکار عالی در امور مدیریت و بهره‌وری، به موجب این حکم به عنوان “رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران” منصوب می‌شوید.

مأموریت اصلی آن سازمان تلاش برای دستیابی نظام اجرایی کشور به سهم محوری بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور بوده و لازم است طراحی و عملیاتی نمودن چرخه مدیریت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اعمال هماهنگی و نظارت بر برنامه‌های ارتقای بهره‌وری آنها مورد اهتمام ویژه آن سازمان قرار گیرد. همچنین لازم است سنجش کارآیی و بهر‌ه‌وری دستگاه‌های اجرایی و واحدهای عملیاتی و بنگاه‌های اقتصادی مورد توجه خاص آن سازمان قرار گرفته و با انتشار منظم گزارش وضعیت شاخص‌های بهره‌وری در سطح ملی امکان ارزیابی دقیق وضعیت فراهم شود.

انتظار دارد مساعی خود و همکاران تلاشگر آن سازمان را جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمان و اولویت‌های یاد شده در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید و نظرات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبذول نمایید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از رهنمودها و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

همچنین، همچنين معاون رئيس جمهور طی نامه جداگانه‌ای از عملكرد و تلاش‌های جناب آقاي علي اكبر اولياء، رئيس پيشين سازمان ملي بهره وري ايران تقدير و تشكر كرد.

مهندس انصاري خاطر نشان كرده است: اينك كه با تلاش، همت و صداقت، بخشي از بهترين سال‌هاي عمر خود را در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در مجموعه سازمان اداري و استخدامي كشور صرف نموده و با كوله باري از تجربه، وظيفه خدمت­ به مردم و كشور را به يكي ديگر از مديران توانمند مي‌­سپاريد، از مساعی ارزشمند و اهتمام ويژه جنابعالي در طول دوران تصدي رياست سازمان ملي بهره ­وري ايران كه نتايج و ثمرات ارزشمندي در تحقق اهداف و مأموريت هاي آن سازمان داشته است تشكر و قدرداني مي‌­كنم.

مطالب بیشتر:

– انتصاب آقای علی اکبر اولیاء به عنوان رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام