آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

انتصاب آقای علی اکبر اولیا به عنوان رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران

جمشید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، طی حکمی آقای علی اکبر اولیا را به عنوان رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای علی اکبر اولیاء

سلام علیکم

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند شما در امور قانونگذاری، مدیریت‌های اجرایی و برنامه ریزی توسعه و بهره وری، به موجب این حکم شما را به عنوان “رییس سازمان ملی بهره وری ایران” منصوب می‌نمایم.

مأموریت اصلی آن سازمان تلاش برای دستیابی نظام اجرایی کشور به سهم محوری بهره وری در رشد اقتصادی کشور در طول برنامه ششم توسعه بوده و لازم است طراحی و عملیاتی نمودن چرخه مدیریت بهره وری در دستگاه های اجرایی کشور و اعمال هماهنگی و نظارت بر برنامه های ارتقای بهره وری آنها مورد اهتمام ویژه آن سازمان قرار گیرد. همچنین لازم است نسبت به اندازه گیری کارآیی و بهره وری دستگاه های اجرایی و واحدهای عملیاتی و بنگاه های اقتصادی تمهیدات لازم پیش بینی و گزارش وضعیت شاخص های بهره وری در سطح ملی منتشر گردد تا امکان ارزیابی دقیق وضعیت فراهم شود.

انتظار دارد مساعی خود و همکاران تلاشگر آن سازمان را جهت تحقق مأموریت و اولویت های یاد شده در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید و نظرات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبذول نمایید.

امید است با بهره گیری از رهنمودها و سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اتکال به خداوند سبحان و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

پیش از این، علی اکبر اولیا سمت معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور را بر عهده داشت. همچنین، طی حکم جداگانه‌ای سركار خانم رويا طباطبايي يزدي به سمت مشاور رئيس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور اقتصادي و بهره‌وري منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام