آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ادارات استان تهران با دورکاری کارمندان خود برای فردا چهارشنبه موافقت کنند

دانشگاه‌ها و مدارس استان‌ تهران روزهای سه‌شنبه و چهارشنب غیرحضوری شد/ دورکاری بخشی از کارکنان ادارات استان تهران

شناسنامه قانون- بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، ضمن دورکاری بخشی از کارمندان در گروه‌های حساس و پرخطر، دانشگاه‌ها و تمام مقاطع تحصیلی استان‌ تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌، غیرحضوری شد.

اعلام جزئیات دورکاری کارمندان استان تهران برای چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه

جزئیات دورکاری کارمندان استان تهران برای فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از ایسنا، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان را برای فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه تصویب کرد. لذا مقرر شد به روسای دستگاه‌های اجرایی توصیه شود با درخواست دورکاری آن دسته از کارمندانی که فعالیت‌شان قابلیت دورکاری دارد، موافقت کنند.

این پیشنهاد از سوی اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران طرح و به مراجع بالادستی ارائه شد. پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران برای روز چهارشنبه افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها در استان تهران است. لذا اعضای این کمیته با اجماع پیشنهاد دورکاری فعالیت آن دسته از کارمندانی که امکان و قابلیت دورکاری دارند را به مراجع بالادستی ارائه داد.

بر این اساس بنا به تشخیص روسای دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان تهران برای فردا چهارشنبه ۱۴ دیماه زمینه دورکاری کارکنان دستگاه‌ها میسر است و توصیه می‌شود روسای دستگاه‌ها با درخواست دورکاری کارمندان موافقت کنند.

دورکاری بخشی از کارکنان استان‌ تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از فارس، با توجه به امتداد آلودگی هوای پایتخت جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا امروز در استانداری تهران برگزار شد.

بر اساس مصوبات این کارگروه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین طبق مصوبات این کارگروه مقرر شد دورکاری کارمندان استان تهران در گروه‌های حساس و پر خطر شامل خانم‌های باردار، کارمندان خانم دارای فرزند زیر ۶ سال و دبستانی، تمام کارمندان بالای ۵۰ سال، کارمندان دارای بیماری قلبی، ریوی، تنفسی و بیماران دیابتی روماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی، به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند طی روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه اعمال شود.

فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز  ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک در این دو روز توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود، از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مطلب مرتبط: نحوه دورکاری کارمندان استان تهران و البرز برای دوشنبه ۱۲ دی‌ماه

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

7 دیدگاه

  1. اداره تعاون روستايي استان تهران با وجود اينكه ارباب رجوع نداره فردا رو گفتن بايد بيايين اداره
    واقعا مسخره هستش كه حتي نميتونن از بخشنامه بخونن كه بايد با دوركاري كارمندان موافقت كنن

  2. ما شرکت دولتی هستیم. آخه ما که همه با سیستم شبکه اداره کار میکنیم چطوری دورکاری کاری میتونیم انجام دهیم. اندکی تفکر بعد نظریه و تز

    1. الان واقعا وقت توصیه کردنه؟
      الان شاخص آلودگی بالای ۲۰۰ هست و استانداری اگه واقعا قانون رو اجرا میکنه باید ادارات رو تعطیل کنه ،نه اینکه توصیه کنه.هیچ اداره ای با دورکاری موافقت نکرده

  3. با این طرح های و تصمیمات بی نتیجه
    من بچه کوچک دارم ابتدایی تنهایی مجبور آنلاین بشه
    ما نیروی پیمانکاری شهرداری هستیم و روزانه گزارش داریم

    مرخصی به سختی میگیریم چه برسه به دورکاری
    بچم خیلی استرس میکشه

    خدا ازتون نگذره چقدر بگیم
    مسئولین بی کفایت
    فقط خودشون و کارمندان دولت را می بینند و نیروی خصوصی و پیمانکاری هیچی
    با این اوضاع اقتصادی مجبوریم کار کنیم.

  4. خیلی جالبه میگن دور کاری کارمندها اما همسر وقتی گفته از طرف کارش گفته اند هیچ بخش نامه ای به ما ندادند و باید شما بیایید کارمند بیمه کوثر هستش .

  5. با سلام واحترام معلمان محترم وارزشی وانقلابی وخصولتی تحت عنوان دروغین خرید خدمات آموزشی را که۹ سال است در مدارس دولتی تدریس دارند وبا تمام توان خدمت کرده اند را تبدیل وضعیت کنید آخرتی در پيش است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام