آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تصویب جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت در هفته جاری و یا حداکثر هفته آینده

اسماعیلی: تصویب جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت در هفته جاری و یا حداکثر هفته آینده

شناسنامه قانون- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، طرحی و حجمی در طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد و گفت که مجلس حداکثر تا هفته آینده وارد بررسی جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شود.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از ایسنا، ولی اسماعیلی درباره زمان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور مجلس و نوبت رسیدگی صحن علنی قرار دارد.

وی ادامه داد: طبق آخرین صحبتی که بنده و آقای عیسی‌زاده رییس کمیسیون اجتماعی با رییس مجلس داشتیم، قرار شد بعد از اتمام بررسی طرح قانون مالیات بر عایدی سرمایه، مجلس وارد بررسی جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق قول هیات رییسه و آیین نامه داخلی مجلس، جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت در هفته جاری و یا حداکثر هفته آینده در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس گفت: در این طرح نیروهای شرکتی‌، حجمی‌ و طرحی تبدیل به قرارداد کارمعین می‌شوند. همچنین عناوین مشابه دیگری در این طرح آمده تا همه تبدیل به قرارداد کارمعین شوند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

9 دیدگاه

  1. ۱۵ سال دارم تو بیمارستان روانپزشکی کار میکنم .از همون اول تا الان هیچ تغیری نکرده ۶سال شرکتی بودم بعد شدم قراردادی.خدایا خودت کمک کن

  2. با سلام و احترام بنده 19 سال است که بصورت شرکتی حجمی در شرکت گاز کار می کنم و بعد از یکسال پیگیری از اخبار و روزنامه سازمان استخدامی بنا را بر آزمون گذاشته، من سوالم این است که تصور کنید بنده قبول آزمون نشدم بعد از نوزده سال می خوایین از کار بیکارم کنید این چه کار انقلابی ست که می خواهید انجام دهید؟! مگر جدید الورود است که می خواهید استخدام یا گزینش کنید… من از کلیه خبرنگاران یا کسانیکه به نوعیبا آقای لطیفی رئیس سازمان استخدامی حتما پیام این حقیر رو برسونید که آقای لطیفی سالهاست منتظر چنین شرایطی هستیم. حضرت یوسف ع بخاطر یک اشتباهشکه خدا رو یک لحظه فراموش کرد در زندان پانزده سال تاوان داد و 130 سال از خدا عمر گرفت من و امثال من که نهایت عمرمان شصت سال است نوزده سال در زندان بی تدبیری دولتیها پوسیدیم الان که دولت سرش به سنگ خورده و می خواد جبران کنه شما سنگ اندازی می کنید…. تموم کنید این بلاتکلیفی های سرطانی رو… به داد کارکنان حجمی و شرکت برسید دست دلالان را کوتاه کنید. والسلام علیکم و رحمت الله

  3. سلام،
    این توضیحات مربوط به طرح ساماندهی کارکنان شرکتی است.
    درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت(کارمندان قراردادی دولت) چه تصمیمی گرفته اید.

    1. آقا مسعود اول میخوان نور چشم‌های خودشون رو تبدیل وضع کنن که با پارتی اومدن تو بدنه دولت ولی ماها که نزدیک به ۱۸ سال قرارداد مستقیم هستیم و کارمند دولت محسوب میشیم باید بریم دست خدا.همه نیروهایی که تازه وارد اداره جات شدن و ایثارگری هم داشتن رسمی شدن ولی برای ماها بار مالی داره واقعا متاسفم

    2. سلام وقتی مجلس وظیفه خودرا که تصویب یا حذف قانون (قانونگذاری)است را نمی‌داند و یا اعتقاد دارد که وقتی قانونی را به تصویب می‌رساند ولی ارگان یا کسانی از اجرای این قانون سرباز می زنند تابع نمی‌شوند ویا شورای نگهبان روی این تصمیم خط می کشد پس چه بهتر که مجلس منحل شود

    3. سلام منظور کارکنان دولت هست که استخدام رسمی نیستند
      و عنوانهای مختلفی دارند شرکتی حجمی قراردادی و….وگرنه کارکنان دولت که استخدام هستند که ساماندهی نمیخواهند

    4. سلام منظور کارکنان دولت هست که استخدام رسمی نیستند
      و عنوانهای مختلفی دارند شرکتی حجمی قراردادی و….وگرنه کارکنان دولت که استخدام هستند که ساماندهی نمیخواهند

  4. با سلام طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسیده !!چرا تبعیض قایل میشید چرا میگید فقط پرستاران وطرحیها عزیزان همه را باهم بکباره نجات بدین .خدا پشت وپناهتون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام