آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اصلاح طرح ساماندهی کارکنان دولت با توجه به نظرات سازمان اداری و استخدامی کشور

سرانجام بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به روایت رییس کمیسیون اجتماعی مجلس

شناسنامه قانون- رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، به تشریح روند بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت، مهدی عیسی زاده در تشریح روند بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، گفت: بررسی این طرح در کمیسیون اجتماعی به پایان رسیده و گزارش آن به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

نماینده مردم میاندواب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما دو نشست نیز با رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور بررسی ساماندهی استخدام کارکنان دولت برگزار و ایراداتی را که سازمان اداری و استخدامی کشور به طرح وارد می‌دانست را اصلاح کردیم و در نهایت قرار بر این شد که گزارش آن برای بررسی در صحن علنی مجلس ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به نگرانی برخی از اینکه این طرح مشمول اصل ۷۵ قانون اساسی قرار گیرد، یادآور شد: ما در این طرح کارمند جدید اضافه نکردیم بلکه قرار است افرادی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم از دولت حقوق دریافت کرده و حق بیمه پرداخت می‌کنند را ساماندهی کنیم و کارمندانی که زیر چتر سیستم اداری نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت دارند طبق آنچه عدالت اداری هم حکم می‌کند، تعیین تکلیف کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون ما منتظر هستیم قبل از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بررسی این طرح در دستورکار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

4 دیدگاه

  1. با سلام با تصویب نشدن طرح ساماندهی کارکنان شرکتی درادارات بی عدالتی وبی انگیزکی دربین نیروی انسانی شدت مییابد

  2. آقابعداز۱۳سال کارکردن پیمانکارجدیداومده ومانیروهای آشپزخانه رااخراج کرده تکلیف چیه برای تبدل وضعیت

  3. باسلام اگر هدف جلو گیری از تورم و سیاست تورم زایی در افزایش حقوق هاست سقف ح سی ت باشد و بیشتر قانون اجازه افزایش را ندهد و این یک بعد از عدالت در پرداخت ها می باشد و یک امر عقلایی و عدالت محوری می باشد چرا در یک حکم با همان رده و بر خورداری از ایتم های امتیازی یکی حد اقلی و دیگری دریافت نجومی که اینگونه تصمیم ها باعث بدبینی در سطح جامعه می گردد پس می طلبد دست اند کاران حوزه سیاست گذاری در پرداخت ها یک حرکت جهادی نمایند و جلو رانت را بگیرند که دور از عدالت نمی باشد مگر در یک حکم چند تا ایتم امتیازی که باعث بی عدالتی در پرداخت ها شده وجود دارد بازنشسته کشوری

  4. چرا در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی هیچ صحبتی نمیشود ؟
    این چه جور عدالتی هستش که شما از آن حرف میزنید که طرف چند ماه آمده در اداره استخدام شود بعد قراردادی با ۱۵ سال سابقه کار بلاتکلیف بماند .
    عجب عدالتی دارید شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام