آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

قوه قضائیه افزایش مربوط به ترمیم حقوق را در فوق العاده ویژه کارکنان تأثیر داد

جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دستگاه قضا/ قوه قضائیه افزایش مربوط به ترمیم حقوق را در فوق العاده ویژه کارکنان تأثیر داد

شناسنامه قانون- مدیر کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه نظر به اجرای قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری (ابلاغی طی نامه شماره ۱۴۷۲۲۸ تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ رییس جمهور محترم)، از جزییات این افزایش حقوق خبر داد.

محسن برزوئی ضمن اعلام اتمام فرآیند صدور احکام کارگزینی کارکنان اعم از اداری و قضایی(به استثنای مشمولین قانون کار) از تاریخ اجرای ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ و اعمال افزایش های قانونی ناشی از اجرای قانون عنوان کرد:

۱) به موجب بند یک قانون مذکور به ترتیب مبلغ ده میلیون و پنجاه و نه هزار (۱۰.۰۵۹.۰۰۰) ریال (معادل ریالی “۳۰۰۰” امتیاز) و مبلغ ۱۰ میلیون و ۲۸ هزار و ۳۴۰(۱۰.۰۲۸.۳۴۰) ریال به صورت ثابت و در ردیف مستقل با عنوان ” ترمیم حقوق” به ترتیب در احکام ریالی کارکنان اداری و قضات محترم درج گردید. مبلغ ناشی از اعمال این افزایش از سقف حقوق مستثنی و مشمول کسور بازنشستگی می باشد.

۲) امتیاز مذکور برای افرادی که پس از تصویب این قانون، به کارگیری می‌شوند، نیز اعمال می‌گردد.

۳) در اجرای ماده (۱۶) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مصوب ۱۴۰۰) کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد تمامی گروه‌های مختلف حقوق‌ بگیر به ترتیب پنجاه درصد (۵۰%) و صددرصد (۱۰۰%) افزایش یافت. به طوری که کمک هزینه عائله‌مندی و حق اولاد برای مزدوجین و متولدین قبل از سال ۱۴۰۱ به ترتیب به مبلغ _۶.۱۱۰.۸۴۳) ریال و (۲.۱۱۲.۳۹۰) ریال و برای مزدوجین و متولدین سال جاری به ترتیب به مبلغ (۱۲.۲۲۱.۶۸۵) ریال و (۶.۳۳۷.۱۷۰) ریال اعمال گردید.

تأثیر افزایش مربوط به ترمیم حقوق در فوق العاده ویژه کارکنان

ایشان در ادامه تأکید کرد: آیتم های تاثیر گذار ناشی از اعمال ترمیم حقوق نیز مشمول افزایش قرار گرفته و برای قضات در فوق العاده جذب و برای کارمندان در فوق العاده ویژه لحاظ گردیده است.

برزوئی همچنین افزود: همکاران محترم می توانند در صورت تمایل، به سامانه راهکار سازمانی مراجعه و حکم خود را ملاحظه نمایند.

مشاهده دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام